Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@12:30:22 GMT

درخواست علم‌الهدی و آستان قدس از مردم

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۵۹۳۰

درخواست علم‌الهدی و آستان قدس از مردم

ساعت24- نماینده ولی فقیه در استان، تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی از همه مردم عزیز و ولایتمدار کشور خواستند در راستای توصیه وزارت بهداشت از سفر به مشهد مقدس و زیارت حضوری بارگاه منور رضوی خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان، تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی از همه مردم عزیز و ولایتمدار کشور خواستند در راستای توصیه وزارت بهداشت از سفر به مشهد مقدس و زیارت حضوری بارگاه منور رضوی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت الله سیداحمد علم‌الهدی در جلسه ویژه بررسی شیوع ویروس کرونا که به میزبانی آستان قدس رضوی با حضور ‌استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از مدیران حوزه سلامت برگزار شد، ‌‌ضمن اهتمام به امور معیشتی مجاوران که به سبب شرایط فعلی در وضعیت خوبی بسر نمی‌برند، اظهاتر داشت: اقدامات آستان قدس رضوی در توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی برای مردم به‌ویژه حاشیه شهر مشهد مؤثر و ارزشمند است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی و توجه و توسل به حضرت رضا(ع) از راه دور، عنوان کرد: همه ما باید مردم را به حضور در منازل در جهت کاهش ابتلاء به بیماری ترغیب کنیم.

استاندار خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات آستان قدس رضوی و بیانات نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: شرایط فعلی استان با توجه به اقدامات پیشگیرانه در وضعیت خوبی قرار دارد اما با وجود سیر صعودی شیوع این بیماری در دو هفته آینده، استان خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس به هیچ وجه آماده پذیرش مسافر نیست و همه مسئولان استان باید برای مقابله با این بیماری بسیج شوند.

وی افزود: ستاد پشتیبانی مردمی مبارزه با کرونا را همانند دوران دفاع مقدس راه اندازی شده است و خود را پشتیبان بخش سلامت می دانیم.

در پایان نماینده ولی فقیه در استان، تولیت آستان قدس رضوی و استاندار خراسان رضوی با تاکید بر نظر علما و مراجع مبنی بر رعایت مسائل بهداشتی و سفارش لازم در خصوص زیارت حضرت رضا(ع) از راه دور و همچنین اطلاعیه آستان قدس رضوی در رابطه با عدم برگزاری مراسم سال تحویل، از همه مردم عزیز و ولایتمدار کشور خواستند در راستای توصیه وزارت بهداشت از سفر به مشهد مقدس و زیارت حضوری بارگاه منور رضوی خودداری کنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آستان قدس رضوی آيت الله علم الهدي استاندار خراسان رضوی تولیت آستان قدس رضوی نماینده ولی فقیه آستان قدس رضوی مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)

آیت الله سید محمد سعیدی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: برنامه‌های دهه کرامت امسال با رشد کمی و کیفی بیش‌تری برگزار خواهد شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  با اشاره به اینکه یکی از رویکرد‌های دهه کرامت باید اصلاح خانواده‌ها باشد، افزود: در دهه کرامت اقدامات مبلغین، نیرو‌های انتظامی و رسانه‌ها بسیار اثرگذار است.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه بازتاب این اتفاقات یک اقدام الهی است، بیان کرد: امروز در دانشگاه‌های خاص آمریکا شاهد اتفاقاتی هستیم که سابقه نداشته و این به برکت اخلاص در امور است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه دهه کرامت امسال ویژه است، عنوان کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده است.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه دشمن از راه‌های مختلف تلاش می‌کند به این نظام آسیب وارد کند، تصریح کرد: ما نیز باید از فرصت‌هایی مانند دهه کرامت استفاده کنیم تا این آسیب‌ها کاهش پیدا کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  با اشاره به اینکه دشمن برای برهم ریختن انسجام جامعه به عرصه عفاف و حجاب ورود پیدا کرده است، گفت: در این جریان مهم باید همه از نیروی انتظامی پشتیبانی کنیم.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در دهه کرامت باید حق حریم‌داری اعتاب مقدسه رعایت شود، بیان کرد: باید مراقب انصاف، ساخت و سازها، عفاف و حجاب و ... در جوار کریمه اهل بیت (ع) باشیم.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه در دهه کرامت باید معرفت مردم به اهل بیت (ع) افزایش پیدا کند، گفت: این موضوع رمز زیارت مطلوب و بهای رسیدن به بهشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم