Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: موضوع تخلفات و حواشی مربوط به انتخابات فدراسیون دوومیدانی به من مربوط نیست و مسئولان بالاتر باید به آن پاسخ دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی دوشنبه برگزار شد و افشین داوری با کسب بیشترین آرا صاحب صندلی ریاست فدراسیون دوومیدانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مجمع انتخاباتی به دلیل عدم حضور برخی روسای هیئت‌ها و حضور نمایندگان به جای رئیس بدون معرفی‌‌نامه از هیئت مربوطه با حواشی زیادی روبه‌رو شد.

افشین داوری در مورد حواشی برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی گفت: در ابتدا از فدراسیون قبلی و کیهانی تشکر می‌کنم. موضوع تخلفات و حواشی مربوط به من نمی‌شود، چون من هم یک نامزد بودم و مسئولان بالاتر باید به آن پاسخ دهند.جلسه در صحت کامل برگزار شد. مهمتر از همه اینکه خانواده دوومیدانی خوشحال است که خیلی زود تعیین تکلیف شد و می‌توانیم به برنامه‌های خود برسیم. ما شانس کسب چند ورودی المپیک را داریم و نباید زمان را از دست بدهیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد برنامه‌هایش خاطرنشان کرد: ما در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه‌ریزی کردیم. در کوتاه مدت مسابقات المپیک را داریم. در گذشته 10 ورودی المپیک را در دوره مدیریت قبلی خودم کسب کردیم و از بین آنها یک مدال نقره با ارزش حدادی را به دست آوردیم. امسال هم چند گزینه خوب و جدی داریم که می‌توانند در بهترین شرایط به المپیک رفته و حتی مدال هم کسب کنند. ابتدا باید در کوتاه مدت افرادی که شانس بالایی برای حضور در المپیک را دارند حمایت کنیم.

داوری در ارتباط تلفنی با برنامه رکورد، عنوان کرد: در برنامه‌های میان مدت وارد بحث بازی‌های آسیایی خواهیم شد. تعدادی از ورزشکاران ما برای آن مسابقات توانایی بسیار خوبی دارند. در 4 سال اخیر ورزشکارانی داشتیم که به هر دلیلی آینده آنها با چالش مواجه شد. ما باید با همدلی کمک کنیم تا اوضاع بهتر شود. هیأت‌های استانی هم باید کمک کنند و همه چیز دست آنها است. با همدلی و هماهنگی باید به سمتی برویم که ابتدا المپیک و سپس بازی‌های آسیایی را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: کیهانی افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی انتخابات فدراسیون دوومیدانی فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی

اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده، نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند، اما مصلایی پور به این رقابت‌ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # کشتی ، المپیک پاریس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟