Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@11:02:04 GMT

127 کشور در جهان درگير کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۶۵۴۴

127 کشور در جهان درگير کرونا

خبرگزاری آریا- طبق جدیدترین آمارها بیش از 4900 نفر در جهان بر اثر شیوع کروناویروس جان خود را از دست داده و 134 هزار و 800 نفر نیز به این ویروس آلوده شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، کروناویروس تاکنون در 127 کشور و منطقه در جهان گسترش پیدا کرده که همزمان با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپایی، نرخ ابتلا به این بیماری در چین به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شهر ووهان چین برای دومین روز متوالی موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 کمتر از 10 نفر گزارش شده است. همچنین بیش از 64 هزار نفر از افراد آلوده به این ویروس در چین بهبود یافته‌اند.
این درحالیست که آمارها حاکی از افزایش قابل توجه موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از شیوع کروناویروس در بسیاری از کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکاست. بر اساس آمارها تاکنون 1762 نفر در این کشور به بیماری کووید-19 مبتلا شده و 41 نفر نیز فوت کرده‌اند.
در ایتالیا نیز که بیشترین میزان شیوع کروناویروس در میان کشورهای اروپایی مشاهده شده تعداد افراد آلوده به کروناویروس بیش از 15 هزار و 100 نفر اعلام شده همچنین تعداد فوتی‌ها به 1016 تن رسیده است.
در فرانسه نیز رئیس جمهوری این کشور به منظور مقابله با شیوع کروناویروس از اتخاذ تصمیماتی مبنی بر تعطیلی تمامی مدارس و دانشگاه‌های این کشور از روز دوشنبه خبر داد. تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید-19 در این کشور به 61 تن افزایش یافته است. بیش از 2 هزار و 870 نفر هم به این بیماری مبتلا شده‌اند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سایت اطلاع رسانی "ورلداُمتر" در آلمان شمار مبتلایان به کروناویروس  2745 نفر اعلام شده است و تاکنون شش نفر در این کشور بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشور جهان درگیر کرونا شیوع کروناویروس بیماری کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!