Web Analytics Made Easy - Statcounter

نسخه وی او دی مستند «و کیارستمی ادامه دارد…» به کارگردانی احسان ناجی که سال گذشته در گروه سینمایی هنروتجربه به نمایش درآمد، توسط سایت فیلیمو منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ساخت این فیلم در سال ۱۳۹۵ و یک هفته پس از درگذشت عباس کیارستمی آغاز شد و تا سال ١٣٩۶ ادامه پیدا کرد. در خلاصه موضوع «و کیارستمی ادامه دارد» آمده است: «یک گروه فیلم‌سازی یک هفته پس از درگذشت عباس کیارستمی به لوکیشن فیلم‌های سه‌گانه‌ زلزله سفر می‌کنند تا ببیند بازیگران فیلم‌ها و اهالی منطقه از درگذشت کیارستمی خبر دارند یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

عوامل و مشخصات فیلم مستند «و کیارستمی ادامه دارد» به شرح زیر است:  

کارگردان: احسان ناجی

تهیه کنندگان: سحر پرتوی‌کیان و احسان ناجی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عباس کیارستمی و کیارستمی ادامه دارد احسان ناجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده دومی پاناتینایکوس خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 15 بازی انجام داده و عملکرد درخشانی در سمت چپ خط دفاعی تیمش داشته، امشب هم جزو 11 نفر اصلی آ. ا. ک آتن مقابل پاناتینایکوس است.

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در پنج هفته گذشته سوپر لیگ یونان در ترکیب تیمش حضور داشته که امشب هم از ابتدا در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل پاناتینایکوس به میدان می‌رود.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با 72 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به پاناتینایکوس، در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفته که امیدوار است در بازی امشب به برتری برسد و نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی شود.

دیگر خبرها

  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم