Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: قرار است فردا جلسه هیئت رئیسه مجلس درباره تشکیل جلسات علنی به صورت مجازی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این جلسه درباره نحوه برگزاری جلسات مجلس به صورت مجازی بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت و بررسی می‌کنیم که آیا می‌توان شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد که جلسات علنی مجلس از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در صورتی که شیوع ویروس کرونا در کشور ادامه یابد، تلاش ما این است که از طریق فضای مجازی جلسات علنی مجلس را برگزار کنیم که البته این مسئله منوط به تصمیم‌گیری در هیئت رئیسه مجلس است.

کد خبر 4877070 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اسدالله عباسی کرونا مجلس شورای اسلامی محمدجواد ظریف انتخابات 98 علی لاریجانی شورای نگهبان حسن روحانی ایران هندوستان سید عباس موسوی علی شمخانی وزارت امور خارجه حسین شیخ الاسلام عباسعلی کدخدایی هیئت رئیسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد