Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@09:24:54 GMT

معابر آستارا و لوندویل در ۶ مرحله ضدعفونی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۶۷۳۶

معابر آستارا و لوندویل در ۶ مرحله ضدعفونی می شوند

ساسانیان از ضدعفونی معابر آستارا و لوندویل در ۶ مرحله تا پایان فروردین ۹۹ خبر داد و گفت: از شهروندان انتظار است در زمان عملیات ضدعفونی خودروهای خود را در حاشیه خیابان ها پارک نکنند.

«سامان ساسانیان» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر آستارا و لوندویل با هدف مقابله با شیوع کرونا ویروس انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری بندر آستارا با اشاره به اینکه معابر شهر آستارا از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر روز شنبه (۲۴ اسفند) ضدعفونی و گندزدایی می شود، افزود: معابر شهر لوندویل نیز از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر روز سه شنبه( ۲۷ اسفند) ضدعفونی و گندزدایی می شود.

 

وی از شهروندان آستارایی و لوندویلی خواست در زمان عملیات ضدعفونی همزمان با ساعت اعلام شده از تردد در فضای عمومی و پارک خودروهای خود در کنار خیابان ها خودداری کنند.

 

ساسانیان گفت: از همشهریان نیز انتظار دارم نسبت به ضدعفونی کردن منازل و مغازه های خود اقدام کنند تا از شیوع کرونا ویروس پیشگیری شود.

 

معاون فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه معابر آستارا و لوندویل در ۶ مرحله تا پایان فروردین سال آینده ضدعفونی و گندزدایی می شود، خاطرنشان کرد: برای عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر آستارا و لوندویل ۵۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی استفاده می شود و عملیات ضدعفونی را ۱۴ دستگاه خودروی اداری انجام می دهند.

 

ساسانیان به طرح غربالگری اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح از طریق پیامک، تلفن گویا و تماس تلفنی از مراکز بهداشت با ۶۰ هزار شماره تلفن تماس گرفته می شود و از آنها خواسته می شود که وضعیت جسمانی خود را گزارش کنند تا بیماران شناسایی شوند و اگر فردی مشکوک به کرونا بود برای معالجه و قرنطینه آنها قبل از اینکه افراد بیشتری را آلوده کنند، اقدام می شود تا شیوع کاهش یابد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی معابر کرونا ویروس غربالگری بندر آستارا ضدعفونی و گندزدایی عملیات ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بارش‌های دزفول سه برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه
  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • واکنش وزیر کشور به گزارش مربوط به نیکا شاکرمی؛ عملیات روانی است
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا