Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@08:54:14 GMT

رضا رشیدپور امشب با «اتفاق» نو روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۶۹۷۳

رضا رشیدپور امشب با «اتفاق» نو روی آنتن می‌رود

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه تلویزیونی «اتفاق» در جدیدترین قسمت خود به «ایران» می‌پردازد. بدین ترتیب ۳ تن از متخصصان در حوزه‌های علوم فضایی، مستندسازی و طراحی فرش با حضور در استودیوی برنامه «اتفاق» درباره تجربیات و پتانسیل فعالیت این حوزه‌ها در کشورمان روایت‌هایی ارائه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در هر قسمت از این برنامه آزمایش‌هایی علمی پیش چشم بیش از ۷۰۰ تماشاچی در استودیوی برنامه صورت می‌گیرد. این آزمایش در دومین قسمت از «اتفاق» بازسازی رعد و برق خواهد بود.

برنامه «اتفاق» در هر قسمت بنا دارد با هدف سرگرمی، آگاهی‌بخشی و انتقال تجربه با بهره‌گیری از رویداد‌های موسوم به «ted» موضوعات متفاوتی را از منظر‌های مختلف روایت کند.

«ted» به سخنرانی‌هایی گفته می‌شود که در آن موضوعات علمی و تحقیقاتی با ایده‌های خلاقانه و به شیوه داستان‌گویی برای مخاطب عام روایت می‌شود.

پیش‌تر بنا بود برنامه تلویزیونی «اتفاق» با اجرای رضا رشیدپور هر هفته پنج‌شنبه و جمعه روی آنتن شبکه سه سیما برود. اما به دلیل همزمانی ضبط با بحران «کرونا» ضبط آن تا رفع این بحران متوقف شده است.

«اتفاق» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان و کارگردانی مشترک رضاییان و سیاوش صفاریان‌پور جمعه شب بعد از پخش خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود.

منبع: فردا

کلیدواژه: رضا رشیدپور برنامه تلویزیونی اتفاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردکان فرمانداری ویژه شد

ایسنا/یزد هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

هیئت وزیران در جلسه عصر روز یکشنبه و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

بر این اساس هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد شماره ۱۲۴۹۲۴ مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۸ وزارت کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد که وزارت کشور موظف است در شهرستان اردکان استان یزد، فرمانداری ویژه دایر کند.

شهرستان اردکان یکی از شهرستانهای استان یزد در مرکز ایران است؛ شهر اردکان مرکز این شهرستان است؛ جمعیت این شهرستان در سال ۱۳۸۵ برابر با ۷۳٫۲۹۲ نفر بوده است؛ شهرستان اردکان ۳۲% پهنه استان یزد (بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع) را در خود جای داده و وسیعترین شهرستان در استان یزد است.

شهر اردکان در طول جغرافیایی ۵۳ درجه و ۴۸ دقیقه شرقی و عرض جغرافیایی ۳۲ درجه و ۲۰ دقیقه شمالی واقع شده است؛ اردکان بر سر راه تهران به کرمان و بندرعباس واقع شده که این راه از مرکز شهر (جاده سنتو یا دکتربهشتی) می‌گذرد و در قلب کویر مرکزی ایران جای دارد؛ موقعیت قرارگیری شهر در دشت یزد - اردکان می باشد.

در قسمت غربی شهر آبادی های دهستان عقدا، در قسمت جنوبی دهستان بفروئیه میبد و در قسمت شرقی دهستان زرین قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • بحران آزادی بیان به روایت کاریکاتوریست اردنی
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم