Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره شرایط سرخپوشان اظهار کرد: شرایط خیلی خوبی داشتیم و از لحاظ بدنی و تیمی به وضعیت خوبی رسیده بودیم. با نتایج خوبی که گرفتیم از لحاظ روحی - روانی هم روند رو به رشدی داشتیم و علاقه مند بودیم مسابقات لیگ برتر ادامه داشت، اما بازی ها به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد و ما هم موظفیم که از قانون تبعیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود و مردم ایران به زندگی عادی بازگردند و شیوع این بیماری هم روز به روز کمتر شود.

او ادامه داد: خوشبختانه در آغاز نیم فصل دوم شروع خوبی داشتیم. با مدعیان بازی داشتیم و قرعه سخت بود ضمن اینکه ۲ بازی لیگ قهرمانان آسیا هم بود و خستگی ناشی از چند سفر و بازی با تیم‌های قدرتمند کارمان را سخت کرده بود، اما با تلاش بازیکنان توانستیم نتایج خوبی بگیریم و امتیازات مهمی را بدست بیاوریم. مهمترین دلیل این نتایج خوب هم همین بازیکنان هستند که در هر بازی با قدرت و انگیزه بالا وارد بازی شدند. تلاش آن‌ها واقعا جای تشکر دارد و اینکه باز هم نشان دادند مرد روز‌های سخت هستند و چقدر حرفه‌ای و با انگیزه کار می‌کنند.

گل‌محمدی گفت: بعد از تعطیلی لیگ چند روز استراحت کردیم و از چهارشنبه مجددا به تمرینات برگشتیم. دوباره چند روز تمرین می‌کنیم و سپس یک هفته استراحت خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی مناسب بدن بازیکنان را آماده نگه داریم و همچنین تمرینات را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که بازیکنی مصدوم نشود.

بیشتر بخوانید: سرپرست باشگاه پرسپولیس: هواداران نگران وضعیت تیم نباشند/ حمایت پیشکسوتان دلگرم کننده است

سرمربی پرسپولیس درباره تهمت‌هایی که بعضی افراد بعد از فاصله گرفتن سرخ‌ها در صدر به این تیم زدند، گفت: این حرف‌ها همیشه به ما انگیزه بیشتر می‌دهد و باعث می‌شود بیشتر و متحدتر از قبل تلاش کنیم. این دوستان به خاطر فشاری که از سوی هواداران خود حس می‌کنند و همینطور هزینه‌های زیادی که انجام داده‌اند این حرف‌ها را می‌زنند. ما نباید زیاد به این حرف‌ها اهمیت بدهیم و مثل قبل فقط کار خودمان را با قدرت انجام می‌دهیم. با این حال از کمیته انضباطی فدراسیون می‌خواهم با افرادی که حرف‌های نامربوط و تهمت می‌زنند و روح فوتبال و همینطور خود لیگ را زیر سوال می‌برند قانونی و قاطعانه برخورد کند.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییرات مدیریتی رخ داده در باشگاه نیز گفت: استعفای محمد حسن انصاری‌ فرد برای خود من شوک آور بود. با خودشان که حرف زدم گفتند فضا را برای ادامه کار مناسب ندیده و تصمیم گرفته استعفا دهد. با این حال در صحبتی که داشتیم خیلی به من اصرار کرد که با قدرت به کار ادامه دهیم و برای تیم آرزوی موفقیت کرد. جا دارد اینجا از تلاش‌ها و کمک‌هایی که به تیم کردند تشکر کنم. باشگاه مشکلات مالی زیادی داشت، اما او توانست پرداختی به تیم را به ۵۰ درصد برساند. دوست داشتیم همانطور که کار را با انصاری‌فرد شروع کردیم با او هم تمام کنیم، ولی به هر حال اینگونه نشد. الان تیم مدیریتی جدیدی آمده‌اند که برایشان آرزوی موفقیت دارم. چیزی که مثل همیشه مهم و در اولویت بوده پرسپولیس است. باید خیلی هوشیار باشیم و اتحادمان را حفظ کنیم. تلاش کنیم که اختلافی بین هواداران به وجود نیاید. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم که این تیم مثل همیشه سربلند باشد. جا دارد از علی کریمی عزیز هم تشکر کنم که در این رابطه صحبت کرد و امیدوارم با انسجام و همدلی بیشتر بتوانیم به راهمان ادامه دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری کاپیتان فولادی‌ها از نظر آمار و ارقام تاثیرگذارترین بازیکنان قرمزپوشان اهوازی بوده است. او سه گل سه امتیازی برای فولاد زده و 4 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. با این حال از زمان حضور عبدالله ویسی در راس کادرفنی فولاد انصاری در یکی دو بازی نیمکت نشین بوده و به عنوان یار تعویضی به زمین رفته است.

با توجه به برخی حاشیه‌هایی که چندی قبل میان برخی طرفداران فولاد با انصاری پیش آمد، بعضی افراد ماجرای نیمکت نشینی انصاری را به آن اتفاقات ربط دادند و همین مساله مورد پرسش از عبدالله ویسی قرار گرفت.

سرمربی باتجربه فولاد خوزستان در خصوص نیمکت نشینی انصاری در یکی دو بازی اخیر تیمش گفت: «ساسان انصاری کاپیتان تیم ما و بسیار قابل احترام و دوست‌داشتنی است. هر بازیکنی در هر تیمی کاپیتان است، این شرایط را دارد و در کشورهای اروپایی هم اینگونه است. انصاری در تیم ما هم بازوبند سمت چپ من است.»

او ادامه داد: «من شخصا با ساسان انصاری صحبت کردم؛ برخی افراد در فضای مجازی به او حرف‌هایی زده بودند. من خودم آدم احساساتی هستم و در بازی با هوادار احساس کردم شاید اگر در ترکیب اصلی باشد، از طرف برخی هواداران چیزهایی را بشنود. از سوی ساسان کاپیتان و وزیر تیم ما است و اگر بد و بیراه‌هایی را در زمین می‌شنید، روی روحیه بازیکنان دیگر که او را بسیار دوست دارند، تاثیر می‌گذاشت. با این حال آن بازی را به عنوان تعویضی به زمین رفت، بازی بعد جلوی شمس‌آذر فیکس بود و در بازی آخر هم کمی سرماخوردگی داشت و دیر اضافه شده بود به همین خاطر از او در ترکیب اصلی استفاده نکردیم. این را هم بگویم که اگر به ساسان اعتقاد نداشتم، حتی به عنوان تعویضی هم از او استفاده نمی‌کردم.»

سرمربی فولاد همچنین گفت: «از قضا در بازی‌هایی که ساسان بازی نکرد هم ما نتیجه مطلوبی نگرفتیم و دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید نتایج ضعیف تیم به خاطر بودن ساسان است. یکسری افراد می‌خواهند تمرکز ما را برهم بزنند و دشمنی می‌کنند. هرچند که هرگز موفق نمی‌شود. رفاقت در مجموعه ما آنقدر فشرده شده که هیچ‌ کس نمی‌تواند یک مو میان آن بیندازد و شکافی ایجاد کند.»

ویسی در پایان در  خصوص کاپیتان فولاد افزود: «در روزهای گذشته ساسان انصاری آمادگی بدنی اش را به خوبی به رخ ما کشانده و قطعا در آینده از او بسیار بیشتر استفاده خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است