Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مظهری روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: نامه نگاری های لازم برای تامین بودجه برای پرداخت بخشی از قرارداد مالی بازیکنان انجام شده و با مساعدت مسوولان تا هفته آینده به حساب آنها واریز می شود.

وی اضافه کرد: تمرین های تیم هم اینک به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل اعلام شده و بازیکنان تا پنجم فروردین ماه آینده ضمن استراحت، تمرین های سبک خانگی را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظهری بیان کرد: دور جدید تمرین آماده سازی تیم از ششم فروردین ماه آینده آغاز می شود و همه بازیکنان طبق صلاحدید کادر فنی باید از این زمان در تمرین ها حضور یابند.

سرپرست باشگاه پاس با اشاره به اینکه بخت بالایی برای صعود این تیم به لیگ یک وجود دارد، گفت: حمایت به موقع مسوولان در همین چند بازی باقی مانده راه صعود را هموار خواهد ساخت.

وی افزود: پاس از شانس های اصلی صعود به لیگ یک محسوب می شود و اگر هم توفیق صعود مستقیم را نداشته باشیم، امکان حضورمان در مرحله حذفی وجود دارد.

مظهری با بیان اینکه در نبود اعضای تیم درخواست ضدعفونی کردن خوابگاه محل اسکان بازیکنان را داده ایم، گفت: پیش از حضور بازیکنان نسبت به سم زدایی و ضدعفونی کردن مکان اقامت اعضای تیم اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تا اطلاع ثانوی گفت: این اقدام تصمیم درستی بود چرا که سلامت تمامی بازیکنان را تهدید می کرد.

تیم پاس در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بازی فوتبال ویروس بازیکنان پاس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!

به گزارش ورزش سه، در تصاویر منتشر شده از تمرین استقلال خوزستان نکته‌ جالبی وجود داشت و استفاده اکثر بازیکنان این تیم از ساعت هوشمند در جریان تمرین بود و به نظر می‌رسد که آنها وضعیت بدنی و میزان دوندگی خود در تمرین را توسط ساعت هوشمند خود بررسی می‌کنند.

بازیکنان خارجی استقلال خوزستان داستانبک ترسونوف، عثمان اندونگ و ساویو روبرتو بازیکنانی بودند که ساعت هوشمند روی مچ خود داشتند و چند بازیکن این تیم هم از این قابلیت برای ارزیابی بدن خود استفاده کرده بودند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بررسی میزان دوندگی، ضربان قلب و ... استفاده از این ساعت‌ها در ورزش‌های انفرادی یا تمرینات رواج دارد اما در دنیای فوتبال استفاده از GPS مرسوم‌تر است و با بررسی دقیق‌تر توسط تیم آنالیز و پزشکی‌ها بررسی می‌شود.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان تمرین تمرین جدی را پیش از سفر به اصفهان برگزار کردند و با توجه به اهمیت هر پنج مسابقه باقی‌مانده آنها برای بقا در لیگ برتر، آنها به جزئیات تمرین هم اهمیت می‌دهند و سرمربی آنها سیروس پورموسوی با دقت خاصی عملکرد شاگردانش را دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند