Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:54:52 GMT

رییس‌جمهور درگذشت موسی زرگر را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۷۰۸۳

رییس‌جمهور درگذشت موسی زرگر را تسلیت گفت

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر ریاست جمهوری، در متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» آمده است: ضایعه درگذشت چهره ماندگار پزشکی، مرحوم دکتر موسی زرگر، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: این استاد فرهیخته، متعهد و انقلابی در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور از جمله به عنوان دومین وزیر بهداری و بهزیستی جمهوری اسلامی و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تمام عمر شریف خود را در مسیر خدمت به مردم به‌ویژه محرومین جامعه سپری کرد که بی‌تردید خدمات و نام نیک ایشان همواره در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی افزود: اینجانب این مصیبت را به جامعه پزشکی و فرهنگی کشور، خانواده و بستگان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه احدیت برای ایشان رحمت و رضوان الهی و همجواری با صالحان، و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

برچسب‌ها حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسن روحانی حسن روحانی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد