Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@10:49:02 GMT

مردم از سفر به چابهار خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۷۵۴۱

مردم از سفر به چابهار خودداری کنند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسام الدین یوسفی روز جمعه اظهار داشت: سمپاشی و گندزدایی فضاهای عمومی سطح منطقه آزاد چابهار به‌ منظور جلوگیری از خطر شیوع ویروس کرونا صورت گرفته و تمامی مراکز تجاری و واحدهای خدماتی منطقه آزاد چابهار تعطیل شد.

وی بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در منطقه آزاد چابهار موفقیت آمیز بوده و تداوم سمپاشی و ضدعفونی مراکز تجاری، آموزشی و تفریحی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول کمیته روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا منطقه آزاد چابهار به کمک ۲۵ میلیارد ریالی این منطقه به مرکز ایزوله کرونا در چابهار اشاره کرد و افزود: همچنین ۲ واحد تولیدی محصولات بهداشتی پاک کننده و ضدعفونی کننده تولید و به بازار عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه  انهدام مواد غذایی، بهداشتی و آرایشی ‌غیرقابل عرضه در بازار به وزن بیش از ۲۳۰ تن در منطقه آزاد چابهار انجام شده افزود: مهلت پلمب دفاتر سال مالی ۹۹ تا پایان اردیبهشت‌ ۹۹ در منطقه آزاد چابهار تمدید شده و سازمان منطقه آزاد چابهار در ضدعفونی کردن منطقه، شهر و حاشیه شهر نیز مشارکت دارد.

یوسفی ادامه داد: با همکاری سازمان منطقه آزاد چابهار و موسسه مردم‌نهاد« طلوع بی‌نشان‌ها» تولید ۶۰ هزار ماسک برای پیشگیری و مقابله با  ویروس کرونا برنامه‌ریزی شده و ستاد مدیریت بحران مشاور و پشتیبان پیشگیری از این ویروس در منطقه آزاد چابهار تشکیل شده است.

وی استفاده از ظرفیت تولید منطقه آزاد چابهار برای تامین بخشی از نیاز محصولات ضد عفونی کننده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا می‌تواند برخی مشکلات را به حداقل برساند و سهم عمده‌ای برای کاهش این ویروس داشته باشد.

کد خبر 492286 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان كرونا در ايران منطقه آزاد چابهار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرگز سیستان وبلوچستان، سیل اخیرجنوب استان باعث بوجود آمدن خسارت‌های زیاد به زیر ساخت‌های جاده‌ای شده که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
 در سیل اخیر به زیر ساخت‌های جاده‌ای خسارت‌ها زیادی وارد شده است که بخش‌عمده این خسارت‌ها متعلق به جاده‌های روستایی است.
جدگال رئیس شورای روستای عثمان بازارِ پیرسهراب گفت:در این سیل پل‌های آسیب دیده و جاده‌هایی که از کناره‌ها تخریب شده اند، در بسیاری از روستا‌های بخش پیرسهراب، هنوز بازسازی نشده اند و دست نخورده باقی مانده اند که تردد را برای مردم در این جاده‌ها را سخت کرده است.
وی افزود:نبود شانه خاکی و علایم راهنمایی و رانندگی در دو طرف این جاده‌های روستایی، شرایط رانندگی کردن در شب برای رانندگان پر خطر و‌دشوار کرده است.
سلامی مدیر اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چابهار گفت: سیل اخیر در شهرستان چابهار به زیرساخت‌های جاده‌ای چابهار حدود ۳۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد که بخش عمده این خسارت‌های متعلق به جاده‌های فرعی و روستایی است.
مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای چابهار افزود: دلیل اصلی این خسارت‌هایی که در زمان سیلاب به زیرساخت‌های جاده وارد میشود، نبود ابنیه فنی و‌زیرساخت مناسب، در برخی ازمحور‌های فرعی و روستایی، است که باعث مسدود شدن راهها میشود.

دیگر خبرها

  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند