Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد آگاه سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در دانشگاه تربیت مدرس تشکیل می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، بر اساس احکام صادره از سوی رئیس دانشگاه، سید مهدی موسوی، معاون پشتیبانی و منابع انسانی به عنوان رئیس، مسعود رضائی معاون دانشجویی، محمد حسن نصرتی مدیر روابط عمومی، سید محمدرضا صیفی مدیرحراست، محمد جانعلی نژاد رییس دفتر معاونت پشتیبانی و منابع انسانی، محمد خادمی زارع مدیر امور دانشجویی، محمدرضا رئوفی رییس مرکز بهداشت و درمان، دکتر علی جعفریان دهکردی مدیر پژوهشی و امور آزمایشگاه ها، دکتر محمد جعفر یوسفیان کناری مدیر امور آموزشی، و ایرج خاکپور مدیر امور اداری دانشگاه به عنوان اعضای "ستاد آگاه سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دانشگاه" منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است تشکیل این ستاد به استناد بند ۱ بخشنامه شماره ۳۳۳۸۶۵/و، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه تربیت مدرس صورت گرفته است.

نخستین جلسه این ستاد فردا شنبه ۲۴ اسفند در سالن شورای دانشگاه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس ستاد پیشگیری از کرونا ویروس کرونا ستاد آگاه سازی دانشگاه تربیت مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم

مدارک هویتی شهید افغانستانی نشان می‌داد که وی با نام نسیم افغانی و با عضویت بسیجی در گردان «سیف الله» از لشکر ۵ نصر خراسان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شده است.

خرداد ۱۳۹۹ بود که پیکر یک شهید افغانستانی در منطقه عملیاتی والفجر یک پیدا شد؛ ۲۲ بهمن ۱۳۶۲ در فکه جان خود را فدای اسلام کرد و پیکرش همان جا ماند و پیکرش بر روی دوش هموطنانش در آستان قدس رضوی تشیع شد و به خاک سپرده شد.

در همان زمان سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد هرکسی که می‌تواند در شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی کمک کند.

حالا پس از سال ها قفل حکایت مفقودی خانواده شهید نسیم افغانی گشوده شد.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و انجام تست دی‌ان‌ای از افراد مدعی، نسبت خانوادگی محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک