Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، ایرج حریرچی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در صورت عدم همکاری مردم اپیدمی شیوع کرونا تا اردیبهشت و حتی خرداد سال آینده ادامه پیدا می‌کند اظهار داشت: در همین‌جا باز هم به عموم مردم سراسر کشور توصیه می‌کنم که سفر به گیلان و مازندران به هیچ عنوان به صلاح نیست.

معاون وزیر بهداشت و درمان پرهیز از مسافرت و ترددهای غیرضروری را خواستار شد و عنوان کرد: این وضعیت بهبود نسبی که هم‌اینک در استان گیلان از حیث کاهش ابتلاء به ویروس کرونا حاصل شده است به هیچ عنوان به معنی این نیست که ما اقدامات احتیاطی را کنار گذاشته و یا مانند قبل برای سفرهای شهری و بین استانی برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده وزیر بهداشت در طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا انجام دو اقدام فوری برای مقابله با این ویروس را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: جداسازی بیماران مبتلا به کرونا و یا افراد مشکوک از مردم عادی و به حداقل رساندن تماس‌های افراد غیر مبتلا با یکدیگر از جمله اقدامات مهمی است که باید نسبت به عملی شدن آن اهتمام ورزیم.

حریرچی علاوه بر پرهیز جدی مردم از سفر به گیلان و مازندران و سایر استان‌های سیاحتی به حداقل رساندن سفرهای داخل استانی و حتی داخل شهری را نیز لازم و ضروری تلقی کرد و ابراز داشت: در حال حاضر ورودی مسافر به گیلان کم شده است اما تردد در سطح شهرهای استان بسیار زیاد است که باید فوراً کاهش پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه در صورت همکاری و مساعدت عموم مردم در سراسر کشور انتظار می‌رود اپیدمی کرونا و سیر صعودی آن تا هفته نخست فروردین 99 کنترل شود اظهار داشت: در صورت عدم همراهی مردم شکست ویروس کرونا تا اردیبهشت سال آینده و حتی تا خرداد 99 طول خواهد کشید و به بحران عظیمی تبدیل می‌شود.

به گزارش تسنیم، حریرچی به عنوان نماینده وزیر بهداشت در طرح بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا به همراه فرماندهی سپاه قدس گیلان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی از سطح بیمارستان‌های استان بازدید به عمل آورد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با روکیا، معاون نخست وزیر اوگاندا دیدار کرد.

در این دیدار که به پیشنهاد معاون نخست وزیر اوگاندا در محل معاونت زنان برگزار شد، خزعلی ضمن اشاره به سوابق همکاری دو کشور گفت: بین ایران و اوگاندا همواره ارتباط و مناسبات خوبی وجود داشته است؛ در سازمان ملل نیز همکاری خوبی داشته‌ایم که امیدواریم این همکاری تداوم و بهبود یابد.

در ادامه ایشان به رشد چشمگیر زنان ما در زمینه‌های مختلف خصوصاً علمی و بهداشتی اشاره کرد و افزود: در بخش‌های کارآفرینی، صنایع دستی و مشاغل خانگی نیز زنان ما توانسته اند کارگاه‌های کوچک و بزرگ را راه‌اندازی کنند.

وی افزود: ما می‌توانیم در همه این زمینه‌ها با یکدیگر مشارکت داشته باشیم. همچنین در زمینه فقرزدایی، تغییرات اقلیمی و تحریم‌ها نیز می‌توانیم کنار یکدیگر باشیم و جبهه متحدی را تشکیل دهیم.

خزعلی در ادامه به برخی سیاست‌ها و برنامه‌های حمایتی دولت برای بانوان نظیر مشاغل منعطف، ۹ ماه مرخصی زایمان، کسر موظف برای مادران دارای کودک زیر ۶ سال، سپردن نفقه به مرد و قوانین مربوطه اشاره و افزود ما معتقدیم برابری جنسیتی همیشه به نفع زنان نیست و اقتضائات جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد.

وی ابتکار عمل رییس جمهور کشورمان در طرح ایده جنبش تعهد به خانواده را معرفی و از معاون نخست وزیر اوگاندا دعوت به پیوستن به آن نمود که مورد استقبال ایشان قرار گرفت. روکیا تصریح کرد کشور ایشان با همجنسگرایی به شدت برخورد و آن را جرم‌انگاری کرده است.

خانم روکیا در این دیدار گفت: به شما به خاطر احراز سمت معاون رئیس جمهور تبریک می‌گویم. این نشان دهنده پوشالی بودن تبلیغات واهی علیه زنان ایران است چرا که ادعا دارند زنان در ایران نمی‌توانند به جایگاه‌های عالی برسند.

وی افزود: ما می‌توانیم در زمینه‌های مختلف توانمندسازی زنان اعم از علم و فناوری، بهداشت و سلامت، صنایع دستی … با یکدیگر همکاری داشته باشیم. وی به اقدامات کشورش در حمایت از ورود بانوان به مجلس و دانشگاه اشاره نمود اما از فشار مضاعف بر زنان ناشی از مسئولیت‌های شغلی و وظایف منزل ابراز نارضایتی نمود.

در پایان طرفین بر توسعه همکاری‌های مشترک توافق کردند.

کد خبر 6092899

دیگر خبرها

  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!