Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان کردستان از ۹۳ به ۱۰۲ نفر افزایش یافته است. ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان همواره رو به افزایش بوده به طوری‌که به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تعداد مبتلایان به این بیماری از 93 به 102 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون از 317 نمونه ارسالی، 182 مورد منفی، 102 نمونه مثبت اعلام شده و نتیجه آزمایشات بقیه افراد هم در حال بررسی است.

آخرین وضعیت کرونا در استان کردستان|‌ از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 93 نفر تا غربالگری مسافران در مبادی ورودی استانفضای مجازی یک‌صدا با هشتک «#تبریز_علیه_کرونا»/از استاندار آذربایجان شرقی تا هنرمندان پیگیر #در_خانه_بمانیم +تصاویر

از 102 نفر مبتلا به ویروس کرونا، 40 نفر مربوط به شهرستان سقز، بانه 23 نفر، 15 نفر سنندج، قروه 9 نفر، کامیاران 4 نفر، دیواندره 3 نفر، بیجار 3 نفر، مریوان 2 نفر، دهگلان 2 نفر و سروآباد یک نفر است.

همچنین تاکنون 10 کردستانی بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده که 7 نفر از آنان در سقز، یک نفر در مریوان، یک نفر در قروه و یک نفر دیگر در بانه بوده است.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان از ثبت حدود سه میلیون تردد بین استانی طی فروردین سال جاری خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی راهداری، فرزاد حسنی اظهار کرد: با دریافت اطلاعات به دست آمده از دوربین‌های پلاک خوان مرکز مدیریت راه‌های استان، بیشترین مسافران وارد شده به کردستان در فروردین از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود سه میلیون تردد بین استانی وسایل نقلیه به ثبت رسیده است، افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: به تفکیک در تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین نیز به ترتیب شش و هفت درصد افزایش داشته‌ایم.

حسنی ادامه داد: بر اساس تحلیل داده‌های مرکز مدیریت راه‌های استان در فروردین امسال، بیشترین میزان افزایش تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در محور کامیاران_روانسر بوده که با رشد چشمگیر ۷۱ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره با ارائه خدمات سامانه ۱۴۱ به هموطنان، گفت: همکاران ما در مرکز مدیریت راه‌ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان هستند که فروردین سال جاری، ۱۳ هزار و ۶۵۹ تماس با سامانه ۱۴۱ در استان برقرار شد.

کد خبر 751758

دیگر خبرها

  • ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان
  • افزایش تولید نفت به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه در روز | جدیدترین آمار از وضعیت صدور کارت سوخت
  • آب گرفتگی خیابان های همدان بر اثر بارش باران!
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • افزایش آمار اجاره اتاق های مجردی / ۵ متر ماهی ۳ میلیون!
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند