Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعضی رسانه‌های غربی با توجه به عملکرد موفقیت آمیز چین و کره جنوبی برای مهار ویروس کرونا نوشتند بهترین شیوه مبارزه با این ویروس ترکیب روش‌های چین و کره جنوبی است. ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وب سایت «فوربس» با اشاره به سرایت ویروس کرونا به سرتاسر جهان نوشت به نظر می رسد رویکرد چین و کره جنوبی برای مهار ویروس کرونا تنها روش های موثر برای مقابله با این ویروس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش، کشورها می توانند برای مهار ویروس کرونا  یا از رویکرد کره جنوبی و یا از روش چین استفاده کنند؛ روش چین مسدود کردن مسیرها و قرنطینه اجباری به همراه تحرک گسترده پزشکی است. روش موثر دیگر مربوط به کره جنوبی می شود که به صورت آزمایش و درمان رایگان گسترده بود.

فوربس با اشاره به موفقیت آمیز بودن هر دو روش، خاطر نشان کرده است: به نظر می رسد بهترین راه مهار شیوع کرونا ترکیب هر دو روش است: انسداد خوشه ای  و آزمایش گسترده از مردم.

در این گزارش آماده است ایتالیا با دو هفته تاخیر حالا روش چین را در پیش گرفته و کل کشور را در قرنطینه اجباری قرار داده است.

خراسان رضوی|‌نخستین مورد مبتلا به کرونا در بجستان ثبت شدلغو تمامی مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برای جلوگیری از شیوع کرونامسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک به دلیل شیوع کرونا لغو شدتعلیق مذاکرات پسا برگزیت به دلیل شیوع ویروس کرونا


انتهای پیام/

R1016169/P/S8,87,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کره جنوبی اخبار "چین" ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی اخبار چین ویروس کرونا کره جنوبی اخبار چین ویروس کرونا چین و کره جنوبی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نشانه مهم زوال عقل

مطالعه‌ای که به تازگی توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز در بلومبرگ انجام شده، نشان می‌دهد که احتمال زوال عقل در افراد مسن با شدت بالای کم‌شنوایی بیشتر است، اما این احتمال در بین کسانی که از سمعک استفاده می‌کنند پایین‌تر است.

نتایج حاصل از این مطالعات (روی بیش از ۲۴۰۰ سالمند)، بیانگر این است که کاهش شنوایی ممکن است عاملی در افزایش خطر زوال عقل باشد و بر همین اساس، درمان کم‌شنوایی می‌تواند خطر زوال عقل را کاهش دهد. کاهش شنوایی یک مسئله حیاتی در زمینه سلامت عمومی است و این خطرِ روبه‌رشد (که کاهش شنوایی ممکن است با خطر زوال عقل مرتبط باشد]، میلیون‌ها نفر را در جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در این مطالعه، ۲۴۱۳ نفر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند که حدود نیمی از آنها بالای ۸۰ سال داشتند و طی همین بررسی‌ها ارتباط واضحی بین شدت کم‌شنوایی و زوال عقل در آنها مشاهده شد؛ شیوع زوال عقل در میان شرکت‌کنندگان با کم شنوایی متوسط تا شدید، ۶۱ درصد بیشتر از شرکت‌کنندگانی بود که شنوایی نرمال داشتند. شیوع زوال عقل در ۸۵۳ شرکت‌کننده کم‌شنوا که از سمعک استفاده می‌کردند نیز تا ۳۲ درصد کمتر بود.

چگونگی ارتباط کم شنوایی با زوال عقل هنوز به طور قطع مشخص نیست، اما نتایج این تحقیقات به مجموعه اطلاعاتی که حاصل از بررسی ارتباط جرئی بین کم‌شنوایی و زوال عقل است، اضافه می‌کند.

امید بر این است که به تدریج، اطلاعات کامل‌تری از تأثیر کم‌شنوایی بر عملکرد شناختی و زوال عقل در سالمندان حاصل شود و داده‌های موجود در این زمینه تکامل یابند.

منابع: upi ، neurosciencenews

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901098

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!