Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلمان زاده از افزایش ۸۰ درصدی شمار مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد و گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان رو به افزایش است.

«شکرالله سلمان‌زاده»، ظهر امروز (جمعه ۲۳ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، شمار مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان را ۲۰ نفر خواند و اظهار کرد: از این تعداد بیمار مبتلا به کرونا ویروس که تست آزمایشاتشان به‌صورت قطعی اعلام شده ۱۰ نفر در آبادان، ۶ نفر در خرمشهر و چهار نفر در شاگان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ترخیص ۶۰۰ بیمار در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان خبر داد و افزود: شمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان افزایش ۸۰ درصدی داشته و هم‌اکنون تعداد ۸۰ نفر از بیماران در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

 

وی خواستار توجه ویژه مردم به هشدارها در این زمینه شد و تصریح کرد: متاسفانه همچنان بسیاری از مردم منطقه هشدار‌ها را جدی نگرفته‌اند، از شهروندان تقاضا داریم در خانه‌های خود بمانند و به توصیه‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

 

سلمان‌زاده بر لزوم رعایت نکات بهداشتی و عدم مراجعه به بازارها تاکید کرد و اذعان داشت: افرادی که به خرید و خیابان می‌روند سلامت دیگر شهروندان را به خطر می‌اندازند.

 

وی با بیان اینکه سال ۹۸ در تاریخ ثبت خواهد شد اضافه کرد: از فرمانداران ویزه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تقاضا داریم برای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در صورت نیاز قوه قهریه را وارد کار کنند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبتلای قطعی به کرونا ویروس جلوگیری از شیوع کرونا ویروس مبارزه با کرونا ویروس ستاد مبارزه با کرونا ویروس ابتلا به کرونا ویروس کرونا ویروس رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان منطقه آزاد اروند کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

حمیدرضا بدیعی مدیر مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر شیراز، با دعوت از شهروندان برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان، اظهار کرد: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او، خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، بیان کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • بارش باران در اروند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است