Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:57:04 GMT

شناسایی ۱۵۰ منتشرکننده خبرهای کذب کرونایی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۸۳۱۴

شناسایی ۱۵۰ منتشرکننده خبرهای کذب کرونایی در فارس

ایسنا/فارس سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس از شناسایی ۱۵۰ عامل انتشار دهنده اخبار کذب مرتبط با شیوع کروناویروس در این استان خبر داد.

سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس در راستای تامین امنیت روانی جامعه، ۱۵۰ نفر از شایعه پراکنان و منتشر کنندگان اخبار کذب مرتبط با شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی را شناسایی کرده و با آنان برخورد ارشادی یا قضایی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس اعلام کرده است که با افرادی که بخواهند در این برهه زمانی خاص در جامعه، باعث تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت روانی مردم کشور عزیزمان شوند، برخوردی قانونی و قاطع قضایی خواهد کرد.

براساس این گزارش، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس به مدیران گروه ها، کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی هشدار میدهند در صورت دامن زدن به شایعات و انتشار اخبار کذب و بی اساس در فضای مجازی ، با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس همچنین از عموم هم استانی ها درخواست کرده که برای اطلاع از صحت و سقم اخبار به خبرگزاری های معتبر و صداوسیما یا واحد رسمی پاسخگوی سازمان های مرتبط با این موضوع مراجعه کنند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکرده و از بازنشر آنها خودداری کنند. 

این سازمان همچنین از مردم خواست در مواجه با افراد منتشر کننده اخبار کذب در فضای مجازی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ اعلام نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کروناویروس سازمان اطلاعات سپاه سپاه فجر فارس سازمان اطلاعات سپاه فجر استان فارس فضای مجازی اخبار کذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۸۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت