Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:08:37 GMT

«ایرج حریرچی» از بیمارستان رازی رشت بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۸۵۱۲

«ایرج حریرچی» از بیمارستان رازی رشت بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حریرچی ظهر جمعه بعد از ابتلاء به ویروس کرونا و استراحت دو هفته‌ای در نخست بازگشت خود بر سر با سفر به استان گیلان از نزدیک از شرایط بیمارستان رازی رشت و همچنین بیمارستان سیار که توسط بهداری نیروی دریای سپاه در محوطه این بیمارستان راه اندازی شده بود بازدید کرد.

وی در ادامه با همراهی فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در هتل المپیک رشت نیز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید با اشاره به سیر نزولی بیماری کرونا در استان گیلان به عنوان یکی از کانون‌های اصلی، اظهار کرد: این سیر نزولی به معنی کنترل ویروس نیست بلکه هنوز نیازمند تلاش‌های بیشتر و همکاری مردم در این زمینه هستیم.

حریرچی راه اندازی بیمارستان سیار و همچنین نقاهتگاه در رشت را یکی از راهکارهای مناسب برای کنترل شیوع ویروس کرونا دانست‌، گفت: در این مرحله نیازمند جداسازی بیماران و مبتلایان به کرونا برای مدیریت بهتر هستیم.

وی در ادامه با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ رشت در جریان روند اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا این شهر قرار گرفت و بیان کرد: گیلان از استان‌های پیشتاز در اجرای این طرح با توجه به پایش بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری است.

معاون وزیر بهداشت با تأکید بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای کنترل ویروس کرونا، افزود: مردم باید در خانه‌های بمانند و از سفرهای بیش شهری و بین استانی جدا خودداری کنند.

وی در ادامه به موضوع افزایش دمای هوا و تأثیر آن بر ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: در مورد آنفلوآنزا گرما نقش مؤثری در کاهش این ویروس دارد ولی درباره ویروس کرونا هنوز میزان تأثیرگذاری آن مشخص نیست.

کد خبر 4877186

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرج حریرچی کرونا استان گیلان بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا ماسک طبی شیوع کرونا قزوین احتکار زاهدان بیرجند شیراز استانداری سمنان مشهد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان‌های «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» از انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

«رازی بین من و تو» به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

پیش از این و در هفته هنر انقلاب مراسم رونمایی و نمایشنامه خوانی از اثر محمد رضا امیرخانی در حوزه هنری استان یزد با استقبال خوب هنرمندان، مسئولین و عموم مردم برگزار شد.

کد خبر 6091098

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب