Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@10:24:52 GMT

موسس برنامه کی میاد ستاره چینی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۴۹۳۲۳

موسس برنامه کی میاد ستاره چینی درگذشت

مدیر گروه آموزش عمومی شبکه آموزش صبح امروز بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

به گزارش ایمنا، رضا یوسفی‌محله، مدیر گروه آموزش عمومی شبکه آموزش صبح امروز (۲۳ اسفند ماه) پس از دو هفته دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا تسلیم این بیماری شد.

مسعود احمدی افزادی، مدیر شبکه آموزش ضمن ابراز تأسف از این اتفاق این خبر را تأیید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم یوسفی محله از مدیران باسابقه در سیما محسوب می‌شد که سال‌ها تجربه مدیریت در گروه‌های برنامه‌ساز شبکه‌های تهران، سه سیما و نیز شبکه آموزش را به همراه داشت.

یوسفی‌محله مؤسس برنامه «دکتر سلام» در شبکه آموزش بود و برنامه‌های یقه هفت، کی میاد ستاره چینی، از من بپرس، راهش اینه، صفر تا صد و چتر نجات در شبکه آموزش از دیگر کارهای او محسوب می‌شدند.

منبع: ایسنا

کد خبر 414756

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آموزش ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شبکه آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۴۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس) پیامی صادر کرد.   متن پیام بدین شرح است:   بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ   انا لله وانا الیه راجعون   ضایعه درگذشت والده شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ (حق شناس) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. از خداوند منان برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهیدش و حشر با سیدالشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و سکینه مسئلت می‌نمایم.        

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک