Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:01:01 GMT

صنوف شهرستان ری از ساعت ۱۰ الی ۱۹ فعالیت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۰۰۴۴

صنوف شهرستان ری از ساعت ۱۰ الی ۱۹ فعالیت می‌کنند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: محدودیت زمان فعالیت واحدهای صنفی ری از فردا اعمال می‌شود.

‏موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: محدودیت فعالیت برای مشاغل دارای اولویت و نوبت‌بندی فعالیت برای سایر کسبه امروز در جلسه فوق‌العاده کمیسیون نظارت بر واحد های صنفی با حضور رئیس و اعضای اتاق اصناف ری بررسی و تصمیم گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید حفظ سلامت جامعه ادامه داد: باتوجه به اینکه بازار ها و مراکز خرید موجب تجمع مردم و در نهایت انتقال ویروس کرونا می شود، محدودیت فعالیت برای واحد‌های صنفی در دستور کار کمیسیون نظارت شهرستان ری قرار گرفته است.
رئیس اداره صمت شهرستان ری گفت: بر اساس مصوبات این جلسه جهت کاهش تردد و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از فردا ۲۴اسفندماه تا اطلاع ثانوی زمان فعالیت کلیه واحد‌های تحت پوشش اتاق اصناف شهرستان ری از ساعت ۱۰ الی ۱۹ است.

احمدی ضمن تشکر از صنوفی که در این مدت همکاری کرده اند، افزود: باید به این نکته توجه داشته باشیم که برخی صنوف تامین‌کننده نیازمندی‌های اصلی شهروندان هستند و تعطیلی آنها امکان پذیر نیست.

وی بیان کرد: کلیه صنوف و به خصوص اغذیه فروش ها بایستی حتی الامکان از دریافت پول نقد خودداری کرده و ترجیحا نسبت به فروش مواد غذایی به صورت بیرون بر اقدام نمایند.

رئیس اداره صمت شهرستان ری در پایان تاکید کرد: در صورت عرضه غذا در داخل واحد های عرضه، حتما با رعایت موازین بهداشتی نسبت به  ضد عفونی و پاکسازی محیط اقدام نمایند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/ث20

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان ری صنعت سلامت مواد غذایی شهرستان ری رئیس اداره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر و مسؤلان استانی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم  کاوه خلیلی  به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر معرفی و از زحمات  سیامند اهتمام رئیس سابق اداره؛ تقدیر و تجلیل شد.

خلیلی  قبلآ در پست های مختلف کارشناسی در اداره تعاون روستایی پیرانشهر مشغول به فعالیت بود.

دیگر خبرها

  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر