Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:51:26 GMT

پلمب ۱۰ واحد مسکونی استیجاری در فریدونکنار

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۰۱۳۵

پلمب ۱۰ واحد مسکونی استیجاری در فریدونکنار

به گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، محمدشیاری گفت که در جریان بازدیدهای مستمر کارشناسان این اداره و با توجه به اعلام دستورالعمل های قرارگاه پدافند زیستی ، موارد تخلف در این واحدها در شهر فریدونکنار، مشاهده و پس از بررسی، پلمب شد.

او با اشاره به اهمیت جلوگیری شیوع ویروس کرونا و کاهش سفر به استان گفت : ساحل فریدونکنار و جاذبه های دریایی در این شهرستان همیشه به عنوان یکی از جذابیت های سفر به استان مازندران به حساب می آید و قطعا با همراهی خوب مردم و قطع کامل سفر، روزهای خوبی پیش رو خواهد بود و دریای زیبای مازندران، میربانی متفاوتی از گردشگران و مسافران عزیز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاری گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز بیش از ۳۰۰ مورد بازدید از تاسیسات گردشگری در سطح شهرستان به عمل آمده است.

وی همچنین به رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه تلفنی ۳۳۳۹۱۰۰۷-۰۱۱ اشاره کرد و افزود : بخشی از موارد پلمب خانه های استیجاری بر اساس گزارش مردمی بود.

فریدنکنار یکی از مهم ترین شهرهای گردشگری مازندران است که سالانه میزبان بیش از ۲ میلیون گردشگر و تردد حدود پنج میلیون مسافر است. 

بنابر مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا تمامی اقامتگاه های گردشگری رسمی و غیر رسمی تا عادی شدن شرایط حق میزبانی از مسافرین و ارائه خدمات به گردشگران را ندارند. 

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران تا امروز ابتلای حدود یکهزار و ۲۰۰ مازندرانی به کرونا قطعی شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا فریدونکنار اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران پروندهٔ خبری پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فریدونکنار اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران ویروس کرونا فریدونکنار اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مازندران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت محلات گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارائه خدمات از قبیل حجامت و فصد و یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهر محلات توسط کارشناس نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات دندانسازی و یک مرکز فروش گیاهان دارویی با توجه به تذکرات قبلی مبنی بر عدم ارائه خدمات طب سنتی با پیگیری‌های انجام شده، این واحد‌ها غیر مجاز پلمب شدند.

او گفت: مردم برای انجام خدمات طب سنتی و دندانسازی، از مراکز داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۰۸۶۴۳۲۲۳۰۸۱ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟