Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عادل‌پور تنها راه مقابله و شکست کرونا ویروس را رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن دانست و گفت: برای شکست این ویروس باید هر خانه به پایگاه سلامت و هر فرد به مامور مبارزه با کرونا تبدیل شود.

«حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور» ظهر امروز (جمعه ۲۳ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: همانگونه که همه ما مطلع هستیم مدتی است که کشور ما و بسیاری از کشورهای جهان گرفتار ویروس خطرناک کرونا شده‌اند و آنچه می‌تواند ما را به سلامت از این خطر خارج کند، وحدت و انسجام و همدلی تمام آحاد در عمل به توصیه‌های مسئولان نظام سلامت و توجه ویژه به معنویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه خرمشهر افزود: با توجه به اعلام وزیر بهداشت و درمان و تاکید مسئولان مبنی بر جدی گرفتن خطر بیماری کرونا و عدم خروج از خانه، از همه مردم درخواست می‌کنم به این توصیه‌ها توجه ویژه داشته باشند. 

 

وی همچنین از شهروندان خواست در جهت حفظ سلامت خانواده و آحاد جامعه اکیدا از سفر اجتناب و پرهیز کنند ادامه داد: شهروندان از خانه خارج نشوند و از تردد غیرضروری در اماکن عمومی پرهیز کنند و در صورت نیاز به خروج از منزل نکات بهداشتی و احتیاطی توصیه شده را انجام دهند. 

 

حجت‌الاسلام عادل‌پور حفظ جان و سلامت آحاد جامعه را وظیفه شرعی خواند و اضافه کرد: همه ما شرعا وظیفه داریم که نسبت به حفظ سلامت و جان خود و دیگران دقت کنیم، سهل‌انگاری در این خصوص گناه کبیره است به‌طوری‌که در قرآن آمده است «ولاتلقو بایدیکم الی التهلکه» با دست خود، خود را به موقعیت و وضعیت هلاکت نیفکنید. 

 

وی همچنین خطاب به علمای، روحانیت، خطبا، مبلغان، اساتید دانشگاه‌ها، معلمان، مداحان، متنفذین، زعما، شیوخ، روئسای عشایر، حمائل و هنرمندان تصریح کرد: از همه عزیزان و بزرگواران برادرانه می‌خواهم که با تبین و روشنگری؛ مردم، خانواده‌ها و جوانان را بیش از گذشته آگاه و عمل به توصیه‌ها ترغیب کنید. 

 

امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه مردم نیز به طور مستمر به خویشان، آشنایان و همسایگان نکات مهم در لزوم رعایت بهداشتی توصیه کنند اذعان داشت: تنها راه مقابله و شکست کرونا ویروس رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن است و برای شکست این ویروس باید هر خانه به پایگاه سلامت و هر فرد به مامور مبارزه با کرونا تبدیل شود.

 

وی عنوان کرد: باری دیگر از همه پزشکان، پرستاران، به ورزان، کارکنان و مسئولان بخش سلامت صمیمانه و با تمام احساس و عشق تقدیر و تشکر می‌کنم و از خداوند مسئلت می‌دارم که به حق محمد و آل محمد (ص) هرچه سریع‌تر شر این ویروس را از سر این ملت و مسلمانان و همه مردم جهان بردارد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا پیشگیری از کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امام جمعه خرمشهر ویروس کرونا منطقه آزاد اروند کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد

دیدار تابستان امسال بین جیک پل، یوتیوبری که بوکسور شد و مایک تایسون، قهرمان سابق جهان، مهر تایید خورده تا رسما به عنوان یک مبارزه حرفه‌ای انجام شود. این به این معنی است که نتیجه مسابقه که قرار است در ۲۰ ژوئیه در تگزاس برگزار شود، در سابقه هر دو آنها ثبت خواهد شد.

زندگی حرفه‌ای تایسون که اخیرا در سال ۲۰۲۰ در یک مسابقه نمایشی شرکت کرد در سال ۲۰۰۵ به پایان رسید. او سه هفته قبل از رویارویی با پل، ۵۸ ساله خواهد شد.

در عین حال پل در دهمین مبارزه حرفه‌ای خود در ماه مارس توانست رایان بورلند را شکست دهد. تایسون اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین دبلیو بی‌ای، دبلیو بی‌سی و آی‌بی‌اف را به طور همزمان در سال ۱۹۸۷ به دست آورد، اما دوران سلطنت او به عنوان قهرمان در همه این دسته‌ها در سال ۱۹۹۰ با شکست در برابر باستر داگلاس که یکی از بزرگترین حوادث غیرمنتظره تاریخ بوکس بود، پایان یافت.

 پل در ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه خود، عمدتا در برابر مبارزان سابق یو اف سی به پیروزی رسیده است. تنها شکست او در برابر تامی فیوری، بوکسور سنگین وزن بریتانیایی در فوریه ۲۰۲۳ بود.

منبع: هفت صبح

tags # بوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • گزارشی حقوقی از تبدیل مدارس غزه به پایگاه‌های نظامی توسط اشغالگران
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • آزمایشگاه ها پایگاه اصلی نظام سلامت هستند
  • آزمایشگاه های بالینی پایگاه اصلی نظام سلامت هستند