Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:11:24 GMT

تهیه ۶ دستگاه ونتیلاتور برای بیمارستان انزلی

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۰۴۳۹

تهیه ۶ دستگاه ونتیلاتور برای بیمارستان انزلی

با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ۶ دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان شهید بهشتی انزلی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و لزوم احیا و حفظ سلامت افراد بیمار و افزایش شاخص های بهداشت و سلامت در حوزه منطقه آزاد انزلی و شهرستان بندرانزلی حسب دستور «روزبهان» رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، ۶ دستگاه ونتیلاتور برای استفاده در بیمارستان شهید بهشتی انزلی به عنوان نزدیک‌ترین مرکز درمانی محدوده منطقه تهیه و در اختیار این بیمارستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براین اساس با توجه به اخلالی که ویروس کرونا در روند تنفس افراد بیمار ایجاد می کند دستگاه ونتیلاتور (تنفس مصنوعی) یکی از مهم ترین دستگاه های مورد استفاده در بیمارستان و مراکز درمانی بوده و با توجه به ظرفیت های محدود بیمارستان شهید بهشتی انزلی اهدای ۶ دستگاه ونتیلاتور از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در روند احیای بیماران تاثیر مثبتی دارد.

 

ونتیلاتور دستگاهی است که تنفس را برای بیمارانی که به طور طبیعی قادر به تنفس نبوده یا احتیاج به کمک دارند، فراهم می کند و در اتاق جراحی و بخش مراقبت های ویژه بکار می رود و این دستگاه با وارد کردن هوا به درون شش‌ها با استفاده از یک سری محاسبات، میزان ترکیب اندازه های مختلف فشار و اکسیژن را در هوای ورودی به شش‌ها تنظیم می کند و هم چنین می توان سرعت تنفس حجم و مقدار مواد مصرفی را تغییر داد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستگاه ونتیلاتور منطقه آزاد انزلی دستگاه ونتیلاتور منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس هوای قابل قبول در تهران

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۹ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند