Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن اسماعیلی، جمعه‌شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون بیش از ۹۶ درصد از تجهیزات طرح تکمیلی مجتمع فولاد نصب شده و باید با حضور کارشناسان ایتالیایی برای راه اندازی مورد آزمایش قرار می گرفت که به دلیل شیوع ویروس کرونا در آن کشور، این اقدام به زمانی دیگر موکول شده است.
وی افزود: همه هماهنگی ها برای حضور کارشناسان ایتالیایی صورت گرفته و ویزای آنها نیز برای ۲۵ بهمن ماه هماهنگ شده بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرنطینه و لغو پروازهای این کشور عملی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعیلی گفت: برنامه ریزی شده پس از رفع بحران کرونا در ۲ کشور، کارهای نهایی این پروژه انجام می شود.
وی افزود: اگر بحران کرونا در سال آینده زودتر مهار شود، آزمایش های نهایی این طرح با حضور کارشناسان ایتالیایی انجام می شود و در نیمه نخست سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا برای اجرای این طرح بزرگ صنعتی ۹۴ میلیون یورو اعتبار ارزی و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار ریالی هزینه شده  و با بهره برداری از آن ظرفیت ذوب فولاد این مجتمع از ۱۲۰ به ۱۸۰ هزار تن و ظرفیت تولید محصولات نهایی نیز، که با استفاده از فناوری ریخته گری پیوسته صورت می گیرد، از ۸۱ به ۱۶۰ هزار تن در سال افزایش خواهد یافت.

مجتمع صنعتی فولاد اسفراین از شرکت های زیر پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است که امکان ساخت ۱۴۰ گونه فولاد آلیاژی را دارد.

این مجتمع صنعتی به عنوان بزرگترین تولید کننده قطعات و مقاطع فورج و ریخته گری سنگین و فوق سنگین فولاد آلیاژی، با داشتن متخصصان توانمند و فناوری پیشرفته، توانایی رفع نیازهای راهبردی صنایع کشور در بخش های نفت و گاز، نیروگاهی، کشتی سازی و ماشین سازی، ریلی و صنایع معدن و فولاد را دارد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
این شهرستان با دارا بودن ۲ مجتمع بزرگ و مهم صنعتی فولاد و لوله گستر، قطب صنایع بزرگ استان خراسان شمالی محسوب می شود.

برچسب‌ها کرونا اسفراین ایمیدرو وزارت صنعت معدن و تجارت ایتالیا خراسان شمالی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اسفراین ایمیدرو وزارت صنعت معدن و تجارت ایتالیا خراسان شمالی کرونا اسفراین ایمیدرو وزارت صنعت معدن و تجارت ایتالیا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است