Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@06:56:00 GMT

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۰۵۷۱

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی +عکس

این بازیگر که چند ماه گذشته تئاتر اولئانا به کارگردانی مهدی کوشکی با یکدیگر همکاری داشتند و در نهایت امروز با انتشار عکسی دو نفره خبر از ازدواج خود دادند.

   

بیوگرافی مهدی کوشکی
مهدی کوشکی متولد مرداد ۱۳۵۹ در خرم آباد، بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر می‌باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا کارگردان و مدرس بازیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی کوشکی سال‌ها پیش با خانم صحرا فتحی (بازیگر) ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک پسر بنام آرسام می‌باشد.

صحرا فتحی متولد فروردین ۱۳۶۱ در آبادان، بازیگر است. وی فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره می‌باشد و اکنون در زمینه نمایش به فعالیت در بخش بازیگری می‌پردازد.

 

   

ریحانه پارسا هم متود ۱۳۷۷ است و سال ۹۷ با سریال پدر مطرح شد و در چند فیلم سینمایی و تئاتر نیز حضور پیدا کرد و خوب بد جلف ارتش سری را با بازی او اماده اکران است.

مهدی کوشکی و ریحانه پارسا که ۱۸ سال اختلاف سنی دارند، در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس دونفره‌شان خبر ازدواج خود را رسانه‌ای کردند و این خبر هنوز جای بحث و ابهام دارد!

منبع: راهبرد معاصر

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مهدی کوشکی ریحانه پارسا پارسی خبر مهدی کوشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • روایت سرمربی سپاهان از مسلمان شدن و ازدواج با خانم بازیگر
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • هانده ارچل از پارسا پیروزفر خاستگاری کرد؛ واکنش پارسا پیروزفر
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور