Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دعا و عبادت خداوند متعال یکی از سلاح های مومنان در برابر بلاهاست، گفت: پرستاران، پزشکان و کادر درمانی مجاهدان جبهه مقابله با شیوع کرونا در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام شامگاه امروز( اسفند) در گفت و گوی ویژه خبری با اشاره با آیات و روایت اسلامی، اظهار کرد: بلاها هشدارهای تربیتی هستند که انسان را به خدا نزدیک کند و در چنین  زمان هایی باید برای رفع بلا به خدا متوصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه برای قطع زنجیره بیماری  کرونا که جامعه را درگیر کرده است علاوه بر رعایت نکات بهداشتی باید به تقویت بنیه معنوی جامعه توجه کرد، افزود:  دعا و عبادت خداوند متعال یکی از سلاح های مومنان در برابر بلاهاست، دعا سپر مومن است و موجب نجات انسان از گرفتاری ها می شود.

 

وی با بیان اینکه در دعا کردن همه آحاد جامعه را به یاد داشته باشید برای رفع بلا از جامعه اسلامی دعا کنید، ابراز کرد: در دعا، انسان در برابر مشکلاتی که پیش می آید اظهار عجز می کند و از خداوند متعال درخواست می کند که مشکلاتش مرتفع شود.

 

امام جمعه ایلام با اشاره یه اینکه ضرورت دارد در کنار عمل به توصیه های بهداشتی ارتباط با خداوند متعال را در قالب دعا تقویت کرد، گفت: تلاش دشمنان در راستای تغییر باورها و ارزش های جامعه اسلامی است و در این مدت هجمه رسانه ای غیر طبیعی در بحث شیوع ویروس کرونا علیه ارزش های اسلامی و اماکن اسلامی از سوی دشمنان صورت گرفت.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه پرستاران،  پزشکان و کادر درمانی مجاهدان جبهه مقابله با کرونا هستند، یاداور شد: قدر نعمت های  آشکار و پنهانی که خداوند به ما ارزانی کرده است را بدانیم و شکر این نعمت ها را به جا آوریم، قدر در کنار هم بودن را بدانیم.

 

وی تاکید کرد: همکاری مردم با مسولان و دست اندرکاران ستاد مقابله با کرونا ضروری است، در عرصه مقابله با شیوع کرونا باید بسیج همگانی داشته باشیم و برای قطع زنجیره کرونا، توصیه ها و برنامه های  قرارگاه بهداشتی که مقام معظم رهبری دستور فرمودند لازم است اجرایی شود.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، بیرون آمدن غیرضروری از خانه را به حداقل برسانیم، خاطرنشان کرد: از پیشگامان مدافع سلامت جامعه قدردانی می کنم و به شهدای عرصه سلامت جامعه درود می فرستم،  مردم عزیز توصیه های مسولان ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دعا کرونا ایلام خداوند متعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای هستند.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بدون شک همه پیشرفت‌های بشری در طول تاریخ از روحیه کار و تلاش و اندیشه ساختن آینده ای بهتر نشات گرفته است و در این میان کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای، همواره ایفاگر نقشی مهم و اساسی در راه نیل به رشد، تعالی و شکوفایی هستند. قشری که در دین آسمانی اسلام از شأن و منزلت ویژه‌ای برخوردار بوده و بوسه رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان زحمتکش کارگر بیانگر متعالی‌ترین و ارزشی ترین نگاه به این قشر است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، بویژه در شرایط خاص و حساس کنونی که بیش از هر زمانی نیازمند تولید داخلی برای گذر از تحریم های ظالمانه دشمنان هستیم بر کسی پوشیده نیست و در سال جهش تولید با مشارکت مردم این قشر می تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

مرادی بیان کرد: جامعه کارگری، از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به عهد خود وفادار بوده و نقش غیرقابل‌ انکاری در توسعه اقتصادی کشور داشته است.

وی تصریح کرد: کارگران از اقشار مهم نظام هستند لذا توسعه و پیشرفت کشور به تلاش و کوشش کارگران بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان،پیشگامان جامعه
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند