Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا از مسکو، این تصمیم ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در روسیه ساعاتی پس از ‌نشست شورای امنیت روسیه به ریاست پوتین و بررسی آخرین وضعیت شیوع این بیماری در روسیه گرفته شد.

پیش از آن هم برخی رسانه‌های روسیه خبر داده بودند که در  شبانه روز گذشته ۱۱ فرد دیگر به کرونا مبتلا شده‌ اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد عملیاتی مبارزه با گسترش کرونا با اعلام محدودیت‌های جدید مسافری اعلام کرده است: پروازهای منظم به پایتخت کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ژنو و اسلو و همچنین توافقاتی برای بازگشت روس‌ها به میهنشان و همچنین خروج شهروندان سایر کشورها از روسیه کماکان ادامه خواهد داشت و تنها فرودگاه در این زمینه همچنان شرمتیووا در شمال غربی مسکو خواهد بود.

سازمان بهداشت جهانی امروز در تازه ترین اطلاعیه خود اعلام کرد که ازوپا به مرکز جدید همه گیری ویروس کرونا تبدیل شده است و حتی چین محل پیدایش این ویروس را پشت سر گذاشته است.

طبق آخرین اطلاعات کرونا شمار سازمان بهداشت جهانی تا لحظه انتشار این خبر، بیش از 132 هزار نفز در ۱۲۳ کشور به این ویروس مبتلا شده‌ و تعداد کشته‌ها نیز از پنج هزار نفر فراتر رفته است.
 در اروپا ، ایتالیا رتبه اول در شیوع کرونا را به خود اختصاص داده است و را به خود اختصاص داده است که در آن تاکنون یک هزار و ۲۶۶ نفر بر اثر گرفتن کرونا از دنیا  جان خود را  از دست داده‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا روسیه اتحادیه اروپا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روسیه اتحادیه اروپا روسیه روسیه روسیه روسیه روسیه ایتالیا ویروس کرونا روسیه اتحادیه اروپا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو

سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) پنجشنبه شب با انتشار بیانیه‌ای نسبت به آنچه که «فعالیت‌های مضر» در قلمرو کشورهای ناتو خواند، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش مشرق، ناتو در بیانیه‌ای در تارنمای خود اعلام کرد: متحدان ناتو عمیقا نگرانی فعالیت‌های مضر اخیر در قلمرو اعضای خود است؛ از جمله فعالیت‌هایی که منجر به انجام تحقیقات و پیگرد چندین فرد در ارتباط با اقدامات دولتی خصمانه علیه جمهوری چک، استونی، آلمان، لتونی، لیتوانی، لهستان و انگلیس شده است.

این بیانیه افزود: این حوادث بخشی از کارزار فزاینده روسیه در منطقه یورو-آتلانتیک از جمله در قلمرو ناتو است که توسط نیابتی‌ها انجام می‌شود.

ناتو اعلام کرد: این اقدامات شامل کارشکنی، اقدامات خشونت‌آمیز، مداخله سایبری و الکترونیک، کارزارهای انتشار اطلاعات غلط و سایر اقدامات ترکیبی است. متحدان ناتو درباره اقدامات ترکیبی روسیه که امنیت این پیمان را تهدید می‌کند، عمیقا ابراز نگرانی می‌کنند.

ناتو گفت: ما بطور فردی و جمعی برای مقابله با این اقدامات عمل خواهیم کرد و به همکاری نزدیک در این زمینه ادامه می‌دهیم. ما به اعمال و تقویت ابزارهای خود برای مقابله و رقابت با اقدامات ترکیبی روسیه ادامه خواهیم داد و به ائتلاف خود و متحدانمان اطمینان می‌دهیم که برای بازدارندگی و دفاع در مقابل اقدامات یا حملات ترکیبی آمادگی داریم.

در بخش پایانی بیانیه ناتو آمده است: ما رفتار روسیه را محکوم می‌کنیم و از روسیه می‌خواهیم که همچون ناتو به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند. اقدامات روسیه نمی‌تواند مانع از ادامه حمایت ناتو از اوکراین شود.

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • نگرانی ناتو از فعالیت های روسیه علیه کشورهای عضو
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • بورل: چند کشور بزودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهند شناخت
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه