Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: «محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران گفته در نامه‌اش به دبیر کل سازمان ملل متحد بر ضرورت نادیده گرفتن تحریم‌های آمریکا از سوی کشورهای عضو این سازمان تأکید کرده است.

ظریف با انتشار تصویری از نامه ارسالی‌اش به دبیر کل سازمان ملل متحد در توئیتر نوشت: «در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل متحد، آنتونیو گوترش از این سازمان جهانی- و دولت‌های عضو خواستم تحریم‌های غیرانسانی آمریکا علیه کشورم را نادیده بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصرار کردم که آنها رفع شوند.»

او در ادامه نوشته است: «در شرایطی که کووید-۱۹ در حال ایجاد خسارت در ایران است باید بدانیم که ویروس‌ها تبعیض قائل نمی‌شوند. برای مبارزه با آنها، انسان‌ها هم نباید تبعیض قائل شوند.»

محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران دیروز (پنجشنبه) ۲۲ اسفند ماه در نامه‌ای به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل که رونوشت آن برای روسای سازمان‌های بین‌المللی و وزرای خارجه همه کشورها ارسال شد، بر ضرورت رفع تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران برای مقابله با کرونا تأکید کرد. (متن کامل این نامه را در اینجا بخوانید)

«کیانوش جهانپور» سخنگوی وزارت بهداشت ایران امروز جمعه گفت ظرف ۲۴ ساعت گذشته بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۹۵۸ مورد جدید ابتلا به «کووید-۱۹» در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹۰۰۰ هزار نفر افزایش یافته است.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

به گفته جهانپور متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از مبتلایان جدید کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۵۴ مورد رسید.

ویروس‌های کرونا (یا کروناویروس‌ها) خانواده‌ای از ویروس‌ها هستند که باعث ایجاد بیماری‌هایی در پستانداران و پرندگان می‌شود.

این بیماری در انسان، باعث ایجاد عفونت‌های تنفسی می‌شود که عموماً خفیف هستند. اشکال نادرتر ابتلا به این ویروس باعث ایجاد بیماری‌هایی نظیر «نشانگان تنفسی حاد» (سارس)، «نشانگان تنفسی خاورمیانه» (مرس) و «کووید-۱۹» می‌شوند که می‌توانند مرگبار باشند.»

منبع: فردا

کلیدواژه: ظریف سازمان ملل تحریم های غیرانسانی آمریکا کل سازمان ملل ویروس ها کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی

عصر ایران - در این تصاویر، پرتره‌ای از یک سوسک سرخرطومی را مشاهده می‌کنید. می‌توان به وضوح جزئیات ظریف آناتومی این حشره، از جمله منقار بلند و باریک، شاخک‌های ظریف، و چشم‌های مرکب آن را مشاهده کرد. رنگ‌های گرم و دلنشین این سوسک، در کنار فرم خاص بدن آن، حسی از طراوت و سرزندگی را به بیننده القا می‌کند.

عکاسی ماکرو از حشرات، فرصتی بی‌نظیر برای کشف دنیای شگفت‌انگیز این موجودات ظریف و شکننده فراهم می‌کند. با ثبت لحظات ناب و گذرا در دنیای حشرات، می‌توانیم درک عمیق‌تری از این موجودات شگفت‌انگیز و نقش آنها در اکوسیستم پیدا کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود