Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان، عصر جمعه درباره آخرین تحولات سخنرانی کرد. تاریخ انتشار: 22:40 - 23 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۵۵۵ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از العالم، سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان، عصر جمعه درباره آخرین تحولات سخنرانی کرد.

او در ابتدای سخنرانی خود گفت که ویروس کرونا به دغدغه اول در همه جهان تبدیل شده و منحصر در منطقه غرب آسیا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید حسن نصرالله گفت که باید خود را در وسط میدان نبرد با کرونا بدانیم؛ چرا که این نبرد، نبرد یک شهر یا روستا نیست نبرد جهانی است و کشور‌ها و ملت‌های جهان با آن درگیرند و در آن مشارکت دارند و اولویت‌ها در این شرایط برعهده دولت‌ها و ملت‌هاست.

وی ادامه داد: «دراین نبرد دشمنانی و کسانی وجود دارد که هدف قرار گرفته‌اند و کسانی که در این نبرد هدف قرار نگرفته‌اند باید با دشمنان به مقابله برخیزند».

سید حسن نصرالله گفت که آنچه که در مورد کرونا همچنان مجهول باقی مانده این است که هنوز بیشتر جوانب آن مشخص نیست و نیاز به تحلیل و بررسی دارد.

او با بیان اینکه نباید در برابر این دشمن و ویروس تسلیم شد، اظهار داشت گزینه ما در این نبرد مقاومت در برابر دشمنی است که به وبایی جهانی تبدیل شده است و نباید در برابر آن از خود تسلیم، نامیدی و یا سهل‌انگاری نشان دهیم.

سیدحسن نصرالله یادآور شد که: بخش سلامت و بهداشت امروز در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارد، اولویت می‌بایست ممانعت از انتشار و گسترش این ویروس و کاهش خسارت‌های جانی تا دستیابی به دارویی برای آن باشد، به همکاری و همبستگی برای مقابله با کرونا نیاز داریم، باید در مقابله با کرونا با مسئولیت پذیری عمل کنیم.

دبیر کل حزب‌الله گفت که در این نبرد هیچ مانعی نیست که کسی زبان به انتقاد بگشاید، ولی باید از به‌گارگیری زبانی که منجر به ایجاد کینه و نفرت می‌شود، بپرهیزد؛ چرا که ما در برابر نبرد انسانی قرار داریم و ما در این نبرد وظایف دینی، شرعی، اخلاقی و ملی داریم که باید به آن‌ها عمل کنیم.

او گفت که عمل به تدابیر و دستورالعمل‌های مربوط به ویروس کرونا نه مستحب بلکه که واجب است و باید مو به مو اجرا شود تا بتوان این ویروس را شکست داد و خاطرنشان کرد: برای مقابله با کرونا به شفاف سازی نیاز داریم، مخفی کردن واقعیت‌ها درباره آمار مبتلایان و فوت شدگان جایز نیست.

در حال تکمیل ...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا سیدحسن نصرالله سید حسن نصرالله مقابله با کرونا حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی

فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌‌ای ایران
  • فیلم/ راکت باران کریات سوراخه توسط حزب‌الله لبنان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • سخنرانی آیت الله رییسی آغاز شد
  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • روایتی از سرگذشت سید عباس موسوی + فیلم
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • فیلم| ماجرای هدیه‌دادن سیدحسن نصرالله به معلم سردار زاهدی