Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@22:55:04 GMT

توصیه‌های خانم بازیگر برای مقابله با کرونا / ببینید

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۱۵۷۷

توصیه‌های خانم بازیگر برای مقابله با کرونا / ببینید

‍‍‍‍‍‍

الهام پاوه‌نژاد بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئو و پستی در صفحه اینستاگرامش از مردم خواست که برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری در خانه‌هایشان بمانند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن پست الهام پاوه‌نژاد به شرح زیر است:

جمعه ۲۳ اسفند ۹۸. طهران

مثل هرروز به بالکن کوچکم برای آب دادن به گلدان‌ها رفتم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداهای اطراف من را می‌شنوید؟ متوجه هستید هنوز چقدر عزیزان سر کار هستند و این شیوع مهلک را جدی نگرفتند؟

پیام‌های خسته پرسنل پزشکی را می‌شنوید؟

می‌دانید معنای اعلام شیوع جهانی چیست؟!

کدام عید؟ کدام سال نو؟

بیندیشیم. متعهد و صبور باشیم. همه خسته‌ایم. اما نباید عده‌ای تاوان خودخواهی و خستگی ما را بدهند.

مثل هزاران بار دیگر، خودمان به داد خودمان برسیم!

این بحران تنها دفعه‌ایست که من با خانه ماندنم کمک می‌کنم چون تخصص درمانگری ندارم! من تنها با اطلاع‌رسانی می‌توانم کمک کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الهام پاوه نژاد ویروس کرونا در خانه بمانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه

گریت‌وال موتور مدل ۲۰۲۴ Ora ۳ خود را با نام تجاری Ora در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ عرضه کرد که در پنج تریم مختلف موجود است. ظاهر جذاب و فانتزی این خودرو بسیار شبیه به گربه طراحی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، Ora ۳، ۲۰۲۴ به عنوان یک مدل فیس‌لیفت سالانه، طراحی داخلی و خارجی مدل قدیمی را ادامه می‌دهد، دو رنگ خارجی جدید برای این مدل اضافه شده و چندین پیکربندی خودرو بهینه شده است. کل سری مدل‌های این خودرو به‌صورت استاندارد با رینگ‌های سیاه شده و عملکرد شارژ V ۲ L عرضه می‌شود.

علاوه بر این، کابین خودرو بدون تغییر باقی می‌ماند. یک فرمان دو پره، صفحه‌نمایش دوگانه متشکل از نمایشگر ۷ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی و یک پنل شارژ بی‌سیم نیز در کنسول مرکزی وجود دارد.

تریم پریمیوم به‌صورت استاندارد با سانروف پانوراما ارائه می‌شود، در حالی که تریم لوکس به‌صورت استاندارد با ویژگی‌های کمک رانندگی پیشرفته L ۲ ارائه می‌شود.

قدرت تولیدی از یک موتور برقی در محور جلو تامین می‌شود که حداکثر توان ۱۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۲ نیوتن متر را تولید می‌کند. دو محدوده برد برای این خودرو ارائه می‌شود: ۴۰۱ کیلومتر و ۵۰۱ کیلومتر. مشخصات باتری در حال حاضر به طور رسمی فاش نشده است.

Ora ۳ تاکنون وارد بازار‌های آلمان، بریتانیا، سوئد، تایلند، استرالیا، برزیل و مکزیک شده و فروش تجمعی آن از ۲۲۰ هزار دستگاه فراتر رفته است. در آینده نزدیک، گریت وال موتور قصد دارد تا Ora ۳ را به ۹۲ کشور دیگر در سراسر اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین، شمال آفریقا، آفریقای جنوبی، استرالیا، اوراسیا و منطقه آسه‌آن معرفی کند. بازه قیمتی Ora ۳ از حدود ۱۴۶۰۰ دلار آغاز و تا ۱۸۷۰۰ دلار ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت