Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص بیماری فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: ۳ روز پیش جلسه هیئت مدیره برگزار شد و فتح الله زاده هم در این جلسه شرکت کرد که کمی سرماخورده بود. قرار بود فردای آن روز با هم به دفتر وزیر ورزش برویم، اما فتح الله زاده نیامد و هر چقدر با او تماس گرفتم پاسخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان شب حال فتح الله زاده بد شده بود و برخی از دوستان تماس گرفتند و خبر دادند که او مریض شده است. روز گذشته با فتح الله زاده صحبت کردم و اکنون در خانه مشغول استراحت است. بیماری فتح الله زاده کرونا نیست و حالش روز به روز بهتر می‌شود. 

خلیل زاده درباره دلیل حضورش در گیلان گفت: چند روز پیش یکی از بستگانم را از دست دادم و روز گذشته هم یکی دیگر از بستگانم به دلیل بیماری کرونا فوت شد و به همین دلیل به گیلان آمدم.  

دلیل تغیرات مدیریتی ناتوانی مدیران در تامین منابع مالی است

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره تغییرات مدیریتی فراوان در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: به عنوان شخصی که در اقتصاد کشور نقش  کوچکی دارد و الفبای اقتصاد را بلد است، می‌توانم بگویم دلیل  تغییرات این است که مدیران نمی‌توانند منابع مالی لازم را برای باشگاه‌ها تامین کنند. دلیل دیگر این است که مربیان غیر ایرانی می‌آوریم و به خاطر نوسانات ارزی و ناتوانی باشگاه‌ها در پرداخت مطالبات کادرفنی، دچار مشکل می‌شویم. دلیل سوم بد بسته شدن قرارداد‌هایی است که از لحاظ حقوقی اشکال داشته است.

بیشتر بخوانید: تغییرات در هیئت مدیره استقلال/ موسوی در سمت خود دوباره ابقا شد

۱۰۷ میلیارد سرمایه برای استقلال جذب کردیم

او در پاسخ به این سوال که در زمان حضورش در باشگاه استقلال چقدر از جیبش برای باشگاه هزینه کرده است گفت: علاقه‌ای به شعار دادن ندارم. گاهی اوقات اشخاص می‌خواهند پولی بدهند تا شهرت به دست بیاورند، گاهی اوقات هم برای حل کردن مشکلات و این که آبروی کشورشان را بخرند، از جیبشان هزینه می‌کنند. خدا شاهد است که هیچ علاقه‌ای نداشتم بحث کمک من به باشگاه مطرح شود. به عنوان یک عضو هیئت مدیره که بعد‌ها به ریاست رسیدم، از زمان مدیریت فتحی تاکنون توانستیم ۱۰۷، ۱۰۸ میلیارد سرمایه جذب کنیم که بخشی از این مبلغ توسط من جذب شد.  

مسئولان قبلی باید در بستن قرارداد‌ها دقت بیشتری می‌کردند

خلیل زاده در خصوص میزان بدهی‌های باشگاه استقلال گفت: ببینید از زمانی که فتحی باشگاه را تحویل گرفت ما چقدر بدهی داشتیم. ما حدود ۳۸ میلیارد از بدهی‌های دوره قبلی را پرداخت کردیم. هر روزی که خواستیم یک تصمیمی بگیریم، یک برگه شکایت روی میز ما بود. همین حالا ببینید چه مشکلاتی گریبان باشگاه را گرفته و قرارداد‌های قبل از دوره فتحی چه مشکلاتی برای باشگاه ایجاد کرده است. من با هیچ کسی دشمنی ندارم و در مصاحبه‌های قبلی من هم دیدید که به کسی حمله نکردم، اما مسئولان پیشین باید در بستن قرارداد‌ها دقت بیشتری می‌کردند تا این قدر بدهی برای باشگاه ایجاد نشود.  

نوسانات ارزی برای باشگاه مشکل ایجاد کرد

آن زمان شاید بازیکنی با مبلغ ۲۰۰ هزار دلار جذب شد و پس از مدتی دلار ۴۰۰۰ تومانی ۱۲ هزار تومان شد. همین باعث شده ما به جای یک میلیارد تومان، مجبور شویم ۳ میلیارد تومان هزینه کنیم و به هر حال میان یک میلیارد و ۳ میلیارد تفاوت‌هایی وجود دارد.  

آدم‌های غیرتجاری نمی‌توانند در باشگاه استقلال دوام بیاورند

در حال حاضر برخی کار‌های  اقتصادی را شروع کردیم و اگر باشگاه از این بحران خارج شود، از اردیبهشت یا خردادماه می‌توانیم روی پای خودمان بایستیم. قبل از این هیچ درآمدزایی نبود. در باشگاه استقلال آدم‌های غیرتجاری نمی‌توانند دوام بیاورند، زیرا نمی‌توانند برای باشگاه درآمدزایی  کنند. وزارت ورزش و جوانان طبق قانون یک ریال نمی‌تواند به ما کمک کند؛ بنابراین تنها حامی مالی می‌تواند به ما کمک کند.  

یکی از پرونده‌های باشگاه در دادگاه عالی ورزش را بستم

وقتی به تهران برگردم، گزارش عملکرد ۳ ماهه‌ای که به عنوان سرپرست باشگاه داشتم را منتشر می‌کنم تا مشخص شود چقدر درآمدزایی داشتیم و چقدر هزینه شده است. ما زیرساخت‌های اقتصادی خوبی ایجاد کردیم. اگر بخواهیم باشگاه را سر و سامان دهیم، باید دستمزد بازیکنان پرداخت شود و پرونده‌های موجود در فیفا حل و فصل شود که همین امروز یکی از پرونده‌های باشگاه در دادگاه عالی ورزش را بستم.

بیشتر بخوانید: با استعفای منزوی از هیئت مدیره استقلال موافقت شد؟

موعد پرداخت دستمزد بازیکنان فرا رسیده است

ظرف ۲، ۳ روز آینده موعد پرداخت بخش دیگری از دستمزد بازیکنان است و فتح الله زاده هم که وعده پرداخت مطالبات بازیکنان را داده بود، دچار بیماری شده است. پرونده‌های ما در فیفا مهم‌تر هستند و خطرشان باشگاه را تهدید می‌کند، اما بازیکنان هم پولشان را می‌خواهند و باید دستمزدشان پرداخت شود.  

شخصی که در مواقع لازم بتواند ۱۰۰ میلیارد بیاورد، برای باشگاه مفید است 

زمانی مدیریت آکادمیک بدون داشتن پشتوانه اقتصادی جواب می‌داد، اما امروزه این شیوه مدیریتی منسوخ شده است و مدیر باید با بازار هماهنگ باشد و در آن اعتبار داشته باشد. به وزیر ورزش گفتم که می‌توانید شخصی را بیاورید که در مواقع لازم، ۱۰۰ میلیارد به باشگاه بیاورد. چنین شخصی می‌تواند به باشگاه کمک کند و مفید باشد.  

با دفاعیه در فیفا، حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار جلو افتادیم

خلیل زاده درباره پرونده شفر و دفاعیه باشگاه استقلال در فیفا گفت: با دفاعیه‌ای که در فیفا ارائه دادیم، حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار جلو افتادیم. پیش از این هم از شفر شکایت کرده بودیم. برخی از دوستان که قبلا در باشگاه بودند، در سوئیس به ما کمک کردند تا این کار را انجام دهیم.  

جنگی با موسوی ندارم

او در پاسخ به این سوال که آیا موسوی به هیئت مدیره بازخواهد گشت یا خیر گفت: مدام می‌گویند که من و موسوی با هم جنگ داریم، اما این طور نیست. من و موسوی با یکدیگر اختلاف سلیقه داشتیم و داریم. تاکنون ابلاغیه مبنی بر رفتن او از هیئت مدیره به دست من نرسیده است. موسوی در جلسه قبلی هیئت مدیره هم شرکت نکرد و نمی‌دانم چه تصمیمی می‌گیرد. مسلما وزیر ورزش باید درباره این که استعفای موسوی پذیرفته شده یا نه باید تصمیم گیری کند.

اگر اتفاقی برای بازیکن ما بیفتد، یکی از سرمایه‌های باشگاه  حذف می‌شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تمرینات استقلال از ۲۶ اسفندماه برگزار می‌شود گفت: به اعتقاد من تمرینات در شرایط کنونی  نباید برگزار شود. من مخالف بازی با گل گهر در آن شرایط بودم و هر کاری برای لغو بازی کردم. وقتی در کویت چند بازیکن ما سرما خوردند، من ترسیده بودم و می‌گفتم چه اتفاقی قرار است بیفتد. اگر خدایی نکرده اتفاقی برای یکی از بازیکنان بیفتد، یک جوان خوب از دست می‌رود و یکی از سرمایه‌های باشگاه هم حذف می‌شود.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال فتح الله زاده برای باشگاه هیئت مدیره قرارداد ها خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند