Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،رضی منش فرماندار شهرستان اسکو گفت:به منظور مقابله با ویروس کرونا و با توجه به اینکه روستای تاریخی کندوان در این شهرستان واقع شده ، شاهد ورود گردشگران خارج از استان به این شهرستان هستیم، طرح ممنوعیت سفر به این شهرستان در مبادی ورودی شهر از سمت شهر سهند و خسروشهر و ورودی روستای کندوان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:با همکاری هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان و میراث فرهنگی و بسیج و انتظامی، طرح غربالگری و تب سنج در زمینه بیماری حاد تنفسی نیز در مبادی ورودی این شهرستان انجام می‌گیرد.

فرماندار شهرستان اسکو گفت: در راستای ارتقای سلامت شهروندان و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از ورود مسافران و گردشگران پلاک غیر بومی ممانعت به عمل آمده و این طرح تا پایان حالت اضطراری در ورودی‌های شهرستان اسکو به شدت اعمال خواهد شد.

او از گردشگران خواست در ایام نوروز به هیچ وجه به روستای کندوان و عنصرود و شهرستان اسکو سفر نکنند چرا که امکان میزبانی به هیچ وجه وجود ندارد و گردشگران غیر بومی برگشت داده خواهند شد.

فرماندار شهرستان اسکو گفت:۳ اکیپ کنترل و مراقبت در ورودی‌های اصلی شهرستان و محور گردشگری کندوان به منظور غربالگری واطلاع رسانی استقرار خواهند داشت.

با دستور فرماندار شهرستان اسکو تمامی مبادی ورودی شهرستان از روز جمعه به منظور جلوگیری از ورود افراد آلوده به شهرستان پایش و کنترل و از ورود پلاک‌های غیر بومی (پلاک سایر استان‌ها) ممانعت خواهد شد.

او گفت:تمامی خودرو‌هایی که با پلاک سایر استان‌ها در شهرستان اسکو هستند، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا منطقه را ترک کنند؛ در صورت عدم توجه به دستورات، متخلفان به مراجع قضایی معرفی و خودرو هایشان نیز به پارکینگ منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ممنوعیت سفر پایش و کنترل ویروس کرونا فرماندار شهرستان اسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد

وال استریت ژورنال نوشت: پنتاگون جنگنده‌ها، پهپاد‌های مسلح و سایر هواپیما‌ها را به قطر منتقل می‌کند.

به گزارش انتخاب، این تغییر مکان نیرو‌ها و تجهیزات به دنبال محدودیت‌های اعمال شده بر انجام حملات هوایی از یک پایگاه هوایی که مدت‌ها توسط ایالات متحده در امارات مورد استفاده قرار می‌گرفت، رخ می‌دهد.

امارات متحده عربی در ماه فوریه به ایالات متحده اطلاع داد که دیگر به هواپیما‌های جنگی و پهپاد‌های آمریکایی مستقر در پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی اجازه حمله به یمن و عراق را نخواهد داد.

مقامات آمریکایی گفتند که این امر، فرماندهان آمریکایی را بر آن داشته تا هواپیما‌های اضافی را به پایگاه هوایی العدید در قطر بفرستندبفرستند که محدودیت‌های مشابهی را اعمال نکرده است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • بارش برف بهاری در عنصرود شهرستان اسکو
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران