Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمرتضی میرباقری در پیامی درگذشت مدیر گروه آموزش عمومی شبکه آموزش بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را تسلیت گفت. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا یوسفی‌محله، مدیر گروه آموزش عمومی شبکه آموزش پس از دو هفته دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا تسلیم این بیماری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود احمدی افزادی، مدیر شبکه آموزش این خبر را تایید کرده است.

مرحوم یوسفی محله از مدیران باسابقه در سیما محسوب می‌شد که سال‌ها تجربه مدیریت در گروه‌های برنامه‌ساز شبکه‌های تهران، سه سیما و نیز شبکه آموزش را به همراه داشت.

یوسفی‌محله موسس برنامه «دکتر سلام» در شبکه آموزش بود و برنامه های یقه هفت، کی‌میاد ستاره چینی، از من بپرس، راهش اینه، صفر تا صدو چتر نجات در شبکه آموزش از دیگر کارهای او محسوب می‌شدند.

پیام تسلیت معاون سیما

مشروح پیام بدین شرح است:

درگذشت یک مدیر جهادگر مرحوم رضا یوسفی محله از مدیران باتجربه در سیما محسوب می شد که سال ها تجربه مدیریت در گروه های برنامه ساز شبکه های تهران و سه سیما و نیز شبکه آموزش را با خود داشت.

مرحوم یوسفی محله موسس برنامه پرمخاطب دکتر سلام در شبکه آموزش سیما ست. این برنامه در آخرین نظرسنجی ملی مرکز تحقیقات صدا و سیما با نزدیک به بیست درصد مخاطب یکی از برنامه های پرمخاطب صدا و سیما لقب گرفت.

برنامه های موفق یقه هفت، کی میاد ستاره چینی، از من بپرس، راهش اینه، صفر تاصد و چتر نجات در شبکه آموزش از دیگر کارهای او محسوب می شوند.

این مدیر جهادی و تلاشگر رسانه ای، تا آخرین لحظات و دقایق نیز برای مقابله با بیماری کرونا و سلامت مردم در تلاش بود و نقش جدی در رویکردهای سلامت محور شبکه آموزش داشت.

مرحوم رضا یوسفی محله بعد از هماهنگی های بسیار برای برنامه دکتر سلام در اتخاذ راهبردهای مبارزه با ویروس کرونا و تلاش برای آگاهی بخشی رسانه ای و اطلاع رسانی به هنگام، با مبتلا شدن به این ویروس بیش از دوهفته در بیمارستان های رسول اکرم ص و امام خمینی ره بستری شد و نهایتا علیرغم تلاش بسیار پزشکان و کادر پزشکی، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اولین مسابقه زنده تلویزیونی؛ ماجرای صندلی‌هایی که در "سبقت" جا به جا می‌شوند + فیلم"فرمول‌یک" نوروزی شد/ چرا اصرار دارند تلویزیون را تعطیل کنند؟

 

رضا یوسفی محله نمونه ای از مدیران و همکاران رسانه ملی است که خود را وقف خدمت و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی برای مردم کرده اند.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه آموزش ویروس کرونا رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه آموزش ویروس کرونا رسانه ملی تلویزیون شبکه آموزش ویروس کرونا رسانه ملی تلویزیون شبکه آموزش ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد

 

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ، به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش های رسانه ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه ها و بخش های ذی ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست ها، چارچوب های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • رضا شیخی درگذشت
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • «منم بچه مسلمان» هم با سیمرغ به تحول رسید
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت