Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف کازانی رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا در تشریح اقدامات این اداره در زمینه پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در روزهای گذشته 1000 ژل ضدعفونی کننده بین مددجویان این اداره توزیع شده است و از روز شنبه 24 اسفندماه 1500  مایع دستشویی نیز به مددجویان تحت پوشش تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کازانی در ادامه افزود: البته در راستای تصمیمات اتخاذ شده 6 مرکز زیر نظر  این اداره که 5 مهد کودک و یک مرکز روزانه ذهنی رشد می باشد تعطیل شده و تا اطلاع ثانوی فعالیت نخواهند داشت تا اوضاع به روال عادی برگردد.
وی گفت: در روزهای گذشته با هماهنگی شهرداری آبیک به مددجویان تحت پوشش مواد ضدعفونی کننده تحویل داده شده و اداره بهزیستی شهرستان و مرکز سالمندان و 2 مجتمع خدمات بهزیستی نیز توسط عوامل آتش نشانی شهرداری آبیک با محلول ضدعفونی کننده،  ضدعفونی شده است.
به گفته رییس اداره بهزیستی شهرستان از روزهای آینده مقداری محلول ضدعفونی کننده توسط نیروگاه شهید رجایی به این اداره تخصیص داده خواهد شد تا در بین مددجویان تحت پوشش توزیع شود.
کازانی با اشاره به اینکه در آستانه سال جدید هستیم تصریح کرد: تا کنون 140 بسته غذایی هریک به ارزش 500 هزار تومان به مددجویان نیازمند و مددجویان که به سبب شیوع ویروس کرونا وضعیت درآمدی آنان با مشکل مواجه شده  تحویل داده شده است .
وی افزود: همچنین توزیع 600 دست لباس اهدایی از سوی خیّرین به ارزش تقریبی یک‌میلیارد ریال به مددجویان را در برنامه کاری این اداره داریم که تا کنون 70 درصد آن توزیع شده و مابقی نیز در حال انجام است.  
وی در پایان گفت: مقداری گوشت و مرغ اهدایی توسط خیّرین به ارزش 65 میلیون ریال نیز به مددجویان توزیع گردیده که از مشارکت و همراهی مردم شریف و خیّرین گرانقدر شهرستان تشکر می نماییم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبیک ضدعفونی کننده تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روح اله خدابنده لو روز جمعه افزود: کارفرمایان با جذب مددجویان بهزیستی و ایجاد اشتغال برای این گروه علاوه بر اجر اخروی می‌توانند از مشوق‌های بیمه‌ای بهزیستی و تسهیلات کم بهره استفاده کنند.

به گفته این مسوول، تسهیلات اشتغال برای افراد دارای معلولیت از سن ۱۸ تا ۵۰ سالگی قابل پرداخت است.

وی اظهار داشت: همه مددجویان بهزیستی در حوزه‌های تخصصی توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی منوط به اینکه پرونده فعال داشته و فاقد شغل باشند، می‌توانند از تسهیلات اشتغال بهزیستی بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی زنجان با بیان اینکه مددجویان بعد از گذراندن دوره آماده‌سازی شغلی از سوی مددکار حوزه شغلی بهزیستی احراز صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد: مددجویان شاغل و حقوق‌بگیر بخش‌های دولتی و غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات اشتغال بهزیستی نمی‌شوند.

دیگر خبرها

  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند