Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست شبکه بهداشت، درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان قوچان گفت: ساکنان روستا تا حد امکان از سفر به شهر خودداری کنند تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود در غیر این صورت در شهرستان قوچان مانند بسیاری از شهرهای سطح کشور با طغیان بیماری مواجه خواهیم بود.

داوود خوش‌شکن سرپرست شبکه بهداشت، درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان قوچان طی یک بیانیه، عنوان کرد: متأسفانه از زمان شیوع  بیماری کرونا تا روز جمعه ۲۳ اسفندماه در شهرستان قوچان تعداد ۲۱ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و همچنان تعداد مبتلایان رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از میان مبتلایان به کرونا تاکنون ۱۷ نفر بهبودی کامل یافته و دو نفر نیز فوت‌شده‌اند؛ همچنین دو نفر نیز وضعیت عمومی خوبی ندارند و در حال حاضر ۱۱ نفر در بخش ایزوله حاد تنفسی بیمارستان حضرت موسی بن جعفر(ع) قوچان تحت مراقبت‌های درمانی هستند.

خوش‌شکن بیان کرد: بیش از ۴۰ نفر از بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان موسی بن جعفر(ع) شهرستان قوچان هم که مشکوک به بیماری بوده‌اند پس از اعلام نتیجه آزمایش منفی با حال عمومی خوب مرخص شده‌اند.

وی با تأکید بر این نکته که در حال حاضر ویروس در تمام سطح شهر و روستاها وجود دارد، گفت: خواهش می‌کنم همه همشهریان در منزل بمانند؛ متأسفانه همچنان خیابان‌های شهر شلوغ است و مردم  باید توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست شبکه بهداشت، درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان قوچان اظهار کرد: باید در منزل بمانیم و ساکنان روستا تا حد امکان از سفر به شهر خودداری کنند تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود در غیر این صورت در شهرستان قوچان مانند بسیاری از شهرهای سطح کشور با طغیان بیماری مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس كرونا قوچان شهرستان قوچان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، در سفر وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید به شهر جدید سهند، عملیات اجرایی تعداد ۵ هزار و ۱۴۷ پروژه نهضت ملی مسکن به همراه ۱۲ پروژه روبنایی شامل یک باب مسجد، ۴ مدرسه و سایر پروژه‌ها در قالب تکمیل نواقص محوطه سازی و آماده سازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهر‌های جدید در شهر جدید سهند آغاز شد.

همچنین در این مراسم تعداد ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن و ۵ پروژه روبنایی شامل یک مدرسه هوشمند کودکان استثنائی، آسفالت ابتدای آزادراه تبریز – سهند، کنارگذر شهید فخری زاده، مجتمع تجاری باران و پروژه قطعات باغ ویلایی فاز ۴ این شهر جدید نیز به افتتاح رسید.

در پایان طبق برنامه ریزی انجام شده طی مراسمی تعداد ۱۷۷ واحد در قالب واگذاری‌های گروهی قانون حمایت از ایثارگران به متقاضیان این طرح واگذار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت