Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@12:15:12 GMT

ایوانکا هم کرونایی شد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۱۸۸۰

ایوانکا هم کرونایی شد؟

 پیشتر گزارش شده بود  «پیتر دوتون»، وزیر کشور استرالیا که هفته پیش با دختر رئیس جمهور آمریکا و وزیر دادگستری این کشور دیدار داشته، مبتلا به کرونا است.

کاخ سفید جمعه اعلام کرده ایوانکا ترامپ جمعه را «برای رعایت جوانب احتیاط» از منزل کار انجام داده و به کاخ سفید نرفته است. 

«جاد دیری»، سخنگوی کاخ سفید گفت کادر پزشکی به ایوانکا ترامپ گفته‌اند نیازی نیست خودش را قرنطینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تأکید کرد که داتون هنگام دیدار با ایوانکا ترامپ نشانه‌ای از ابتلا به کرونا نداشته است. 

سازمان جهانی بهداشت در گزارشی اخیراً اعلام کرده ویروس کرونا بر خلاف آنفولانزای فصلی تا زمان آشکار شدن نشانه‌ها خطر سرایت از فرد بیمار به فردی دیگر را ندارد. 

دیری در بیانیه‌ای درباره دیدار ایوانکا ترامپ با داتون گفت: «کاخ سفید مطلع است که تست ابتلای داتون به کووید-۱۹ مثبت بوده است. داتون در آن دیدار نشانه‌ای [از بیماری] نداشت.»

او در ادامه این بیانیه خاطرنشان کرد: «کادر پزشکی کاخ سفید طبق توصیه‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها تأیید کرد که ایوانکا هیچ نشانه‌ای ندارد و نیازی به قرنطینه کردن ندارد. ایشان امروز بنا به رعایت جوانب احتیاط از منزل کارهایش را انجام داد تا زمانی که دستورالعمل‌های بعدی صادر شود.»

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز جمعه به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در آمریکا وضعیت اضطرار ملی اعلام کرد. 

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا روز جمعه از مرز ۱۸۰۰ نفر عبور کرد. گزارش‌ها حاکی است ۴۱ نفر بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند. 

310 310 کد خبر 1364512

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

به گزارش ایسنا، کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفت: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

پیشتر گزارشاتی در خصوص لغو دیدار احتمالی بایدن و اردوغان در برخی رسانه‌های ترکیه منتشر شده بود؛ اگرچه رسانه‌ها در روز چهاشنبه گزارش دادند که آنکارا تاکنون از واشنگتن پیغامی مبنی بر لغو بازدید از پیش برنامه‌ریزی شده اردوغان از آمریکا در تاریخ 9 مه دریافت نکرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است