Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:01:29 GMT

معرفی پژو ۲۰۸، خودروی سال ۲۰۲۰ اروپا + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۱۹۴۶

معرفی پژو ۲۰۸، خودروی سال ۲۰۲۰ اروپا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش  خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هرچند نمایشگاه ژنو امسال به خاطر شیوع کرونا لغو شد، اما بااین‌حال طی مراسمی پژو ۲۰۸ به‌عنوان برندهٔ رقابت خودروی سال ۲۰۲۰ اروپا اعلام شد. این هاچ‌بک ساب‌کامپکت فرانسوی از هیئت‌داورانی که از ۶۰ روزنامه‌نگار از ۲۳ کشور اروپایی تشکیل شده، ۲۸۱ امتیاز دریافت کرده و عنوان خودروی سال ۲۰۲۰ اروپا را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال، تسلا مدل ۳ با کسب ۲۴۲ امتیاز و پورشه تایکان با ۲۲۲ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفته‌اند و دیگر فینالیست‌های این رقابت شامل رنو کلیو با ۲۱۱ امتیاز، فورد پوما با ۲۰۹ امتیاز، تویوتا کرولا با ۱۵۲ امتیاز و ب‌ام‌و سری ۱ با ۱۳۳ امتیاز هم رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

این ششمین باری است که پژو موفق به کسب جایزهٔ معتبر خودروی سال اروپا می‌شود و پیش‌ازاین پژو ۵۰۴ در سال ۱۹۶۹، پژو ۴۰۵ در سال ۱۹۸۸، پژو ۳۰۷ در سال ۲۰۰۲، پژو ۳۰۸ در سال ۲۰۱۴ و پژو ۳۰۰۸ در سال ۲۰۱۷ این جایزه را دریافت کرده‌اند. از زمان عرضهٔ نسل جدید پژو ۲۰۸ به بازار، این خودرو تاکنون ۱۱۰ هزار سفارش خرید دریافت کرده که از این تعداد ۱۵ درصد به نسخهٔ تمام الکتریکی آن اختصاص داشته است. ۲۰۸ همچنین عنوان پرفروش‌ترین خودرو در بازار خانگی فرانسه را هم در اختیار دارد.

مدیرعامل پژو «ژان فیلیپ ایمپاراتو» دراین‌باره می‌گوید: من افتخار می‌کنم که پژو ۲۰۸ جدید موفق به کسب جایزهٔ خودروی سال ۲۰۲۰ اروپا شده است. این جایزه نشانگر برتری کار و تعهد بزرگ همهٔ تیم‌های برند و گروه PSA است.

نسل جدید پژو ۲۰۸ نه‌فقط با پیشرانه‌ها بلکه با طراحی خود که تاکنون مورد تحسین جهانی قرار گرفته است، توانست خود را از دیگر فینالیست‌های رقابت خودروی سال ۲۰۲۰ اروپا متمایز کند. یکی دیگر از ویژگی‌های برجستهٔ این هاچ‌بک فرانسوی نیز کابین نوآورانهٔ i-Cockpit آن با صفحه آمپر دیجیتالی سه‌بعدی، غربیلک فرمان جمع‌وجور و نمایشگر سربالای پیشرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار خودرو پژو ۲۰۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری جایزه ملی البرز

عکاس علی احمدوند

دیگر خبرها

  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد