Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@18:18:47 GMT

استعفای «بیل گیتس» از هیأت مدیره مایکروسافت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۲۰۴۶

استعفای «بیل گیتس» از هیأت مدیره مایکروسافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، شرکت «مایکروسافت» غول فناوری آمریکا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «بیل گیتس» میلیاردر معروف آمریکایی و یکی از بنیانگذاران این شرکت قصد دارد از عضویت در هیأت مدیره استعفا دهد.

شرکت مایکروسافت دلیل این کناره گیری را تصمیم شخصی بیل گیتس برای اختصاص زمان بیشتری به سایر فعالیت‌ها همچون بهداشت جهانی، آموزش و موضوعات مرتبط با کاهش تغییرات اقلیمی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این بیانیه، بیل گیتس همچنان به عنوان مشاور فناوری «ساتیا نادلا» مدیر اجرایی مایکروسافت و سایر اعضای هیأت مدیره فعالیت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که با استعفای گیتس، شمار اعضای هیأت مدیره شرکت مایکروسافت ۱۲ تن خواهد شد.

در سال ۲۰۰۸ نیز گیتس با کناره گیری از مسند ریاست مایکروسافت بر فعالیت‌هایش خیرخواهانه خود در بنیاد خیریه بیل و ملینا گیتس تمرکز کرد. وی تا سال ۲۰۱۴ به عنوان رئیس هیأت مدیره مایکروسافت فعالیت می‌کرد.

کد خبر 4877388

منبع: مهر

کلیدواژه: مایکروسافت کناره گیری ایالات متحده آمریکا ایالات متحده آمریکا سوریه عراق ترکیه افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی ادلب عربستان سعودی قربانیان کرونا ایران رجب طیب اردوغان دونالد ترامپ انگلیس هیأت مدیره بیل گیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند

مایکروسافت اعلام کرده است که به‌روزرسانی‌های امنیتی آوریل احتمالا VPN شما را از کار می‌اندازد؛ به نظر می‌رسد اکنون بهترین کاری که می‌توان انجام داد آن است که تا اطلاع ثانوی، این به‌روزرسانی را نادیده بگیرید!

به گزارش خبرآنلاین، در ابتدا Bleeping Computer گزارش داده بود که این به‌روزرسانی ویندوز‌های ۱۰ و ۱۱ و همچنین ویندوز سرور ۲۰۰۸ به بعد را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما گزارش‌های کاربران در Reddit متفاوت است، برخی از کاربران می‌گویند که VPN‌های آن‌ها پس از به‌روزرسانی همچنان کار می‌کند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که اتصال آن‌ها قطع شده است. به گفته مایکروسافت، این شرکت در حال حل کردن این مشکل است و به زودی به روزرسانی جدیدی را ارائه خواهد کرد.

تا زمانی که مایکروسافت به‌روزرسانی جدید را ارائه نکند، همچنان راه‌حل مناسبی وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با لغو نصب همه به‌روزرسانی‌های امنیتی، مشکل را حل کنید. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت نیز در واکنش به این مشکل گفت که از مایکروسافت می‌خواهد، امنیت کاربران را اولویت اول خود قرار دهد.

حداقل یکی از کاربران در Reddit ادعا کرده است که حذف نصب و نصب مجدد برنامه VPN این مشکل را برایش حل کرده است، بنابراین ممکن است شما هم بتوانید قبل از انجام هرکار دیگری این راه را نیز امتحان کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید که به‌روزرسانی خود را حذف کنید، مایکروسافت به شما کمک می‌کند. این شرکت در یادداشت‌های خود نوشت: «برای حذف LCU پس از نصب بسته SSU و LCU، از طریق DISM/Remove-Package با نام بسته LCU اقدام کنید.» لازم به ذکر است که می‌توانید نام بسته را با استفاده از این دستور پیدا کنید: DISM /online /get-packages.

دیگر خبرها

  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس