Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@16:05:59 GMT

نیاز استان بە مواد ضد عفونی کننده برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۲۰۸۹

نیاز استان بە مواد ضد عفونی کننده برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در بازدید از امکانات ستاد مدیریت بحران استان با بیان اینکه در هفته گذشته ۲۲ تن الکل تامین و در اختیار چهار شرکت برای تولید مواد ضد عفونی کننده قرار گرفت، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در هفته آینده ۴۰ تن دیگر الکل وارد استان می شود که می تواند بخش زیادی از نیاز استان در شرایط فعلی را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بە کمبود برخی اقلام بهداشتی نظیر ماسک و دستکش اشاره کرد و گفت: این کمبود مختص استان ما نیست و در همه کشور با این مشکل مواجه هستیم ولی با چند صحبت شده و قرار است برای تولید ماسک اقدام کنند.
مرادنیا تصریح کرد: توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده با نظارت علوم پزشکی انجام می‌شود.
استاندار کردستان در ادامه به وجود برخی ماشین آلات بلا استفاده در هلال احمر اشاره کرد و گفت: امروز قرار شد این ماشین آلات در اختیار دستگاهها گذاشته شود تا در مواقع بحران بتواند در اختیار استان باشند.

۴۶

کد خبر 1364482

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان بورس، با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.

جزئیات این مصوبه و تغییرات صورت گرفته در کنفرانس خبری با حضور مدیران سازمان و بورس و فرابورس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • رشته‌های عفونی و خون متقاضی کمتری دارند/ شاهد گسترش مصرف سیگار هستیم
  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • مواظب این موجود خطرناک باشید