Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@20:24:49 GMT

بازیگری که مهران مدیری را به خاک سیاه نشاند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۲۱۷۰

بازیگری که مهران مدیری را به خاک سیاه نشاند +عکس

خبرآنلاین: شب گذشته (جمعه ۲۳ اسفند) گلاره عباسی، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه «دورهمی» درباره راه‌اندازی سینمای ویژه نابینایان صحبت کرد.

گلاره عباسی، درباره تاسیس سوینا (سینمای ویژه نابینایان) گفت: «آنقدر زحمت سوینا زیاد بود که نمی‌توانم بگویم تنهایی آن را تاسیس کردم و یکی از افرادی در این راه هم خیلی به من کمک کرد هم بسیار مرا تشویق کرد، مهران مدیری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

در ادامه برنامه، مدیری درباره وسواسی بودن عباسی گفت: «ایشان به قدر وسواسی هستند که حدودا یک ربع است آمده‌اند و از لحظه ورودشان تاحالا ۳۲ عدد دستکش مصرف کرده‌اند. تمام پشت صحنه را الکل زده، شلنگ انداختند و شستند. چایی و میوه هم نخوردند. حالا هم که روی صندلی نشسته‌اند، اذیت می‌شوند. نگران نباشید، صندلی با عنبر نسارا ضدعفونی شده.»

در بخشی از این گفتگو، عباسی از مدیری پرسید آیا می‌خواهد ماجرای تصادف‌شان را که برای مردم بسیار جذاب است، تعریف کند که مدیری در پاسخ گفت: «خیر، احتیاجی نیست، کل ایران می‌دانند شما نصف ماشین من را بردید. شش سال پیش که این اتفاق افتاد، من دوباره دست روی زانوهایم گذاشتم و مجدد زندگی را از صفر شروع کردم.»

عباسی هم در جواب گفت: «بعضی از افراد مرا نمی‌شناسند، اما زمانی که مرا می‌بینند، می‌گویند شما همانی هستید که با آقای مدیری تصادف کردید؟ بعد می‌پرسند شغل‌تان چیست؟ یعنی تصادفم با شما، از خودم شناخته شده‌تر است.»

عباسی در پاسخ به این سوال مدیری که «چرا این‌قدر کم حاشیه هستی»، گفت: «نمی‌دانم، من بسیار اهل فضای مجازی هستم، اما فکر می‌کنم، چون مدیریت می‌کنم به مشکل نمی‌خورم، البته گاهی اوقات آدم فرصت ندارد که حاشیه داشته باشد.»

این بازیگر درباره آرزوی آینده خود و دغدغه فعلی‌اش گفت: «در حال حاضر توانایی مالی این کار را ندارم و هنوز هم هیچ کاری نکردم، اما خیلی علاقه دارم یک پلی لندی بسازم تا دوستان نابینا یک جای بازی داشته باشند.»

عباسی در پایان گفت: «پدر من، یک جمله معروفی دارد که می‌گوید قدرت عشق را دست کم نگیرید و اگر بخواهم یک چیزی بگویم، این است که قدرت عشق را دست کم نگیریم، عشق نجات دهنده همه چیز است. باید بیش‌تر عاشق باشیم.»

منبع: فردا

کلیدواژه: مهران مدیری گلاره عباسی تصادف دورهمی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه دمی گوجه به سبک ترکیه‌ای (فیلم)

 

 

 

مواد لازم:   نصف لیوان روغن یا روغن زیتون   1 عدد پیاز خرد شده    3 عدد فلفل سیاه خرد شده   3 عدد گوجه فرنگی پوست گرفته خرد شده   1 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی   1 قاشق چایخوری سس چیلی   نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه   نصف قاشق چایخوری زیره   1 قاشق چایخوری نعنا   1.5 قاشق چایخوری نمک   بلغور درشت 2.5 فنجان   5 فنجان آب گرم

 

 

منبع : عصرترکیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نودل متفاوت و لذیذ در کمتر از ۱۰ دقیقه (فیلم) طرز تهیه ماست و خیار یونانی زاتزیکی خوشمزه و رستورانی (فیلم) فرآیند تهیه سوسیس خانگی توسط یک خانواده روستایی آذربایجانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرز تهیه دمی گوجه به سبک ترکیه‌ای (فیلم)
  • چین و بازیگری جهانی؛ ۱۲ محور پکن برای پایان جنگ اوکراین
  • ببینید | چالش سخت مهران مدیری برای مهران غفوریان؛ جالی علی انصاریان خالی!
  • مهران مدیری با یک سریال بازمی گردد | جزئیات شروعِ پیش‌تولید پایتخت
  • روایت سمیرا حسن‌پور  از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می‌کند
  • هدیه ترش و شیرین مهران غفوریان برای مهران مدیری
  • روایت بازیگر زن سینما از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می کند
  • روایت بازیگر زن سینما از کامنت زشت یکی از آشناهای خود (فیلم)
  • روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد