Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در پیامی خطاب به شهروندان اعلام کرد: تعداد رو به رشد مبتلایان در شهرهای آبادان و خرمشهر که به هم پیوسته هستند، ما را وادارمی کند که ضمن اعلام شفاف آمارها با شما در همه زمینه ها صادق و شفاف باشیم تا با همکاری هم نگرانی ها را کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، سید زین العابدین موسوی در پیامی با ابراز نگرانی از روند صعودی شیوع بیماری کرونا در شهرستان آبادان و جنوب غرب خوزستان ضمن اشاره به مصاحبه ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان(اینجا بخوانید) و تایید نگرانی های این مقام مسوول، در پیامی مهم نکاتی را با شهروندان در میان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام فرماندار آبادان به شرح ذیل است.

هم شهرستانی های عزیز

سلام

نگرانی ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان از آمار رو به رشد مبتلایان در شهرهای آبادان و خرمشهر که به هم پیوسته هستند، ما را وادارمی کند که ضمن اعلام شفاف آمارها با شما در همه زمینه ها صادق و شفاف باشیم تا با همکاری هم نگرانی ها را کاهش دهیم.

امروز هر کاری که می کنیم در مقدمه اش باید مراقبت های بهداشتی را به صورت جدی در نظر داشته باشیم. بخش اعظمی از کنترل کرونا توسط خود ما مردم انجام پذیر است. بخش دیگری را باید زحمت بکشید به کسانی که هنوز غفلت می کنند یا بی اهمیت از کنار این موضوع که حیات همه ما و همشهریانمان را تهدید می کند، می‌گذرند، آموزش بدهید.

از دوستان، همسایگان، فامیل و بستگان خود بخواهید که مسوولانه تر نکات بهداشتی و دستورالعمل های اعلامی مسوولین را رعایت کنند. ما همه در یک کشتی نشسته ایم. کسی حق ندارد با میل خود این کشتی که در اقیانوس پهناوری در حال حرکت است و سرنشینانش علاقمند به رسیدن به ساحل هستند را سوراخ کند.

اقدامات ما نباید دیگران را متضرر سازد. کسبه ما به حمدالله به قدر بالایی فهمیده اند و همکاری خوبی دارند. اما از محدود افرادی از کسبه محترم از جمله بساطی ها حتما بخواهید برای مدتی این شغل فعلا خطرناک را کاملا رها کنند و لجبازی نکنند. آنها علاوه بر دیگران به سلامتی خود هم لطمه می زنند.

از همشهریانمان بخواهید از بساطی ها و کلا جاهایی که بهداشتی نیستند، اصلا خرید نکنند. همه ما حتی المقدور هر سه روز یکبار آنهم یکی از اعضای خانواده که به ماسک و دستکش مجهز است برای صرفا خرید مایحتاج به بازار بیایید.

نگران فرزندان دلبندتان، جوانانتان و پدران پیر و مادرانتان و عزیزانتان باشید. این بیماری بیرحم است. به فقیر و غنی و پیر وجوان رحم نمی کند. لطفا به مسافرت نروید و کلا میهمان تحت هیچ شرایطی نپذیرید چه غیر هم استانی باشد و چه هم استانی.

لطفا در مراسمات عزا و عروسی شرکت نکنید و یا مراسمات شادیتان را به تعویق بیندازید. لطفا با ماموران بهداشتی و پلیس و بسیج و فرمانداری همکاری داشته باشید. لطفا میهمانان خود را سریعا مرخص فرمایید.

لطفا زباله هایتان را در پوشش در بسته جلوی درب منزل قرار دهید. لطفا در اولین فرصت چنانچه بیماری یا فرد بدحالی دارید به بهداری مراجعه کنید. استفاده از آب و صابون به موقع می تواند کسانی را که مبتلا نیستند از الکل و غیره بی نیاز کند. لطفا خونسردی خود را حفظ کنید، البته بنده و سایر مسوولین هم در تامین مایحتاج ضروری و به موقع در حال برنامه ریزی هستیم و راه های ورود به  آبادان را بهتر از پیش کنترل خواهیم کرد.

 

با ما همکاری کنید

کوچک همه آبادانی ها

سید زین العابدین موسوی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند فرمانداری ویژه آبادان شهروندان آبادان کرونا ویروس فرمانداری ویژه خرمشهر هشدار کرونایی نگرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: توسعه زیرساخت در ذخیره سازی محصولات در بنادر مازندران زمینه ساز دور زدن تحریم‌هاست . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباسعلی وفایی‌نژاد با بیان اینکه به توسعه زیرساخت‌ها در بنادر برای تبادل تجاری کالاهای اساسی نیاز داریم گفت: مازندران به عنوان استان معین تامین امنیت غذایی کشور اهمیت دارد.

وی افزود: در مازندران مزیت‌های ویژه در تولید و تامین محصولات کشاورزی داریم و رتبه اول در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی از آن مازندران است.

وی به برخورداری از موهبت دریا و بنادر مستعد و قابل توسعه و منطقه ویژه اقتصادی اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باید از فرصت‌های مناسب در تامین امنیت غذایی و کالاها و محصولات مورد نیاز استفاده کرد، گفت: توجه مسئولین بر ایجاد و توسعه زیرساخت یک امر ضروری است.

وفائی‌نژاد به اقدامات انجام شده در سال های اخیر در جهت رشد و توسعه فعالیت‌های تجاری اشاره کرد و گفت: مزیت‌های حوزه خزر از نظر توسعه صادرات محصولات کشاورزی و تامین کالاهای مورد نیاز کشور مانند گندم،  روغن خام، دانه های روغنی و خوراک دام و ترانزیت و سوآپ  می تواند به توسعه استان و رشد اقتصاد دریاپایه منجر شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران بیان کرد: توسعه زیرساخت و توسعه فعالیت‌های حمل و نقل ریلی و تلاش در  ایجاد شرکت های حمل و نقل سراسری و بین المللی در کنار توسعه راه  و ایجاد سیلوها و مخازن می‌تواند به رونق  فعالیت‌های تجاری منجر شود.

وی تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌ها در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید و اشتغال و سرمایه گذاری است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: توجه به سرمایه گذاری پایدار و ذخیره استراتژیک کالا با ایجاد سیلو و مخازن روغن خام در استان فرصت مناسبی خواهد بود تا زمینه دور زدن تحریم ها فراهم شود.

وی افزود: ساخت پروژه 25هزار تن مخازن روغن در نکا و تسریع در مصوبات دولت در این خصوص موجب رشد سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وفائی نژاد به تامین کالاهای اساسی از جمله واردات 800 هزار تن گندم و روغن خام در دولت سیزدهم از مسیر بنادر مازندران اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت بنادر شمالی فرصت مناسبی برای افزایش تراز تجاری و رونق اقتصادی و توسعه مبادلات تجاری فراهم می‌کند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • توسعه زیرساخت‌ها در بنادر امری ضروری است
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ