Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:33:43 GMT

مهمترین خواسته انجمن فولاد از معاون معدنی وزارت صمت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۲۲۰۸

مهمترین خواسته انجمن فولاد از معاون معدنی وزارت صمت

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی نامه ای خطاب به معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار رسیدگی به موارد مهم در نظر گرفته نشده در مصوبات اخیر کارگروه تنظیم بازار ورقهای فولادی شد.

به گزارش ایسنا، به موجب این نامه، رسول خلیفه سلطان- دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران- خطاب به داریوش اسماعیلی- معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت- اعلام کرده است که در مصوبات اخیر کارگروه تنظیم بازار ورقهای فولادی موارد مهمی در نظر گرفته نشده است، لذا خواستار آن شده که با قید فوریت، این موارد مورد رسیدگی قرار بگیرد تا تلاشهای وافر انجام شده، منتج به نتایج مطلوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این موارد عبارتند از :

- تعیین سازو کار تامین اسلب مورد نیاز کارخانه های تولیدکننده ورق گرم که در جهت فعال کردن ظرفیتهای خالی در زنجیره ورقهای فولادی و افزایش عرضه آن نقش کلیدی دارند.

- کاهش بروکراسی اداری و تسهیل صادرات برای شرکتهایی که تعهد خود را رعایت کرده اند.

-اصلاح و به روزرسانی کف عرضه شمش و محصولات فوادی برای هریک از شرکتها به نحوی که علاوه بر مطالعات کارشناسی، تناسب و عدالت مقتضی و تغییر تمرکز سیاست های افزایش عرضه از شمش به محصولات فولادی محقق شود.

- کاهش شروط محدودکننده برای اجرایی شدن فرمول اصلاح قیمت پایه شمش فولادی در بورس کالا.

در انتهای این نامه، این انجمن اعلام کرده است که کمافی سابق آمادگی لازم برای همکاری و همیاری برای تدوین و اجرای موارد درخواست شده را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فولاد انجمن تولیدکنندگان فولاد وزارت صنعت معدن و تجارت معادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو