Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حجت اله صالح نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزد: این قرارگاه متشکل از گردان های جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه، ناحیه مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی سازمان آتش نشانی بروجرد و شبکه بهداشت و درمان است.

وی اظهار داشت: قرارگاه تاکتیکی پدافند زیستی شهید شمسه در اولین گام ضدعفونی اماکن عمومی در شهرستان را به صورت روزانه انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه موثرترین راه برای مبارزه با ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی مداوم است، بیان کرد: در عملیات ضد عفونی اماکن عمومی شهر بروجرد و اشترینان و روستاهای شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد:‌ در زیر مجموعه قرارگاه تاکتیکی پدافند زیستی شهید شمسه چهار کمیته آموزش، رسانه، پشتیبانی و تهیه مواد ضدعفونی کننده برای پیشرفت کارها تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

سرهنگ صالح نژاد ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در همه صحنه های انقلاب حضور دارد و خالصانه در حال خدمت رسانی به مردم می باشد، امیدواریم با همدلی و کار جهادی بتوانیم سریعا ویروس منحوس کرونا را شکست داده و امنیت و آرامش و سلامتی را به جامعه برگردانیم.

برچسب‌ها کرونا بروجرد ویروس کرونا لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا بروجرد ویروس کرونا لرستان کرونا بروجرد ویروس کرونا لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در حکم خود، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی، در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» باید گام مهمی برداشته شود؛ لذا نظر به تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی استان هرمزگان» منصوب می‌نمایم.

اهم وظایف محوله به جنابعالی به شرح ذیل می‌باشد: پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان

لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان مورد تاکید و انتظار است.

امید است با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

کد خبر 6099714

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز به کار کرد + عکس و فیلم
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • رئیس مجلس عروج سردار سید مجید ایافت را تسلیت گفت
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟