Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صمت خوزستان گفت: به منظور نظارت و رصد توزیع و عرضه مواد ضد عفونی کننده و الکل، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در واحد های تولید کننده مواد شوینده و تولید کننده الکل مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،  امیر حسین نظری با اعلام این خبر اظهار کرد: طی بیست روز گذشته عمده تخلف کشف شده توسط بازرسان این سازمان مربوط به تخلف گران فروشی، امتناع از عرضه و احتکار ماسک، دستکش، الکل و مواد ضد عفونی کننده بوده است که در این خصوص تعداد ۶۱ پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و چهل میلیون ریال تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در راستای کنترل و نظارت بر این اقلام کالایی و به منظور رصد و نظارت دقیق تر، بازرسان این سازمان در پنج شرکت و کارخانه عمده تولید کننده الکل و مواد بهداشتی از جمله شرکت الکل و خمیر مایه رازی، شرکت فناوران خرمشهر، تعاونی شماره ۱ الکل خرمشهر، شرکت اطلس پالیز مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ و شرکت صنایع بهداشتی ایران استقرار یافته اند.

رییس سازمان صمت خوزستان با بیان اینکه در اسفند ماه جاری هشت هزار و ۴۷۱ مورد بازرسی در استان صورت گرفته، افزود: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۴۲۹ پرونده تخلف به ارزش ۱۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال شده است که از این تعداد پرونده، ۹ پرونده مربوط به تخلف واحد های نانوایی به ارزش یک میلیارد و ۲۲۷ میلیون ریال، سه پرونده تخلف مربوط به واحد های لبنیاتی به ارزش پنج میلیون و ۹۲۴ هزار ریال، چهار پرونده مربوط به تخلف بازار میوه به ارزش ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و ۳۵ پرونده تخلف مربوط به کپسول های گاز CNG به ارزش چهار میلیارد و ۲۷۹ میلیون ریال بوده است.

نظری اضافه کرد: یک مورد پرونده کشف کالای قاچاق نیز در خصوص کنجاله سویا تشکیل شد که ارزش ریالی آن چهار میلیارد ریال بر آورد شده است.

رییس سازمان صمت خوزستان در پایان تصریح کرد: در خصوص کشف کالاهای قاچاق نیز طی سال جاری تعداد ۶ هزار و ۲۹۵ بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل ۷۷ پرونده به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال شذه است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قاچاق بازرسی کارخانه تخلف تشکیل پرونده برنا خوزستان کرونا ویروس مواد ضد عفونی الکل سازی وزارت صمت خوزستان تولید کننده پرونده تخلف میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در دومین جلسه کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار استان اعضا بر لزوم کیفی سازی نظارت‌ها بر واحد‌های خرده فروشی و تشدید بازرسی‌ها بر واحد‌های تولیدی تاکید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه نمایندگان سازمان‌های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف گزارش‌های عملکرد بازرسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های خود را ارائه کردند.

نوراللهی افزود: بر اساس قانون انتزاع نظارت و بازرسی برواحد‌های خرده فروشی از سازمان جهاد کشاورزی به سازمان صمت انتقال یافت و امید است کیفی سازی بازرسی‌ها وتشدید نظارت‌ها در دستور کار قرار گیرد.

دبیر این جلسه نیز گفت: در حوزه تشکیل پرونده‌های بازرسی مهم ملی جایگاه خوبی در کشور نداریم و امید است با همکاری دستگاه‌های نظارتی بتوانیم علاوه بر نظارت بر واحد‌های خرده فروشی، بازرسی‌های ویژه از واحد‌های تولید و بنکداری‌های عرضه کننده کالا‌های اساسی مردم که نقش بازدارنده در بروز تخلفات دارد، داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند