Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمدعلی شجاعی جمعه شب در کمیته توزیع اقلام پزشکی استان اظهار داشت: یک بخش از توزیع اقلام پزشکی توسط تهران ارسال می شود و بخش دیگر آن توسط استانداری،  سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام شود.

وی افزود: تمام خانوارهای شهری و روستایی باید از این توزیع اقلام بهره‌مند شوند ضمن اینکه باید شاهد سرعت توزیع این اقلام هم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی تصریح کرد: برای اینکه شاهد سرعت توزیع این اقلام باشیم باید کار در واحدهای تولیدی به صورت سه شیفت و توسعه کارگاه ها و افزایش نیروی انسانی را شاهد باشیم چون زمان برای ازدست دادن نداریم و این موضوع از حساسیت بالایی برخوردار است.

بیش از ۵۹ هزار و ۲۳۷ خانوار با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر در استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شمار مبتلایان بیماری کرونا در استان خراسان شمالی تا روز جمعه به ۴۵ نفر رسیده است و تاکنون مرگ ۵ نفر بر اثر این بیماری در استان قطعی شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بهزیستی خراسان شمالی کمیته امداد امام خمینی نیروی انسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در هفته‌های اخیر، تیم پزشکی در این روستا حضور پیدا کرده و از اهالی آزمایش گرفته شد.

وی بیان داشت: پیش از اعزام تیم پزشکی تست چند نفر از اهالی مثبت بود و تحت درمان قرار گرفته‌اند و ۲۰ نفر نیز مشکوک بودند که از آنها نمونه گرفته شد.

تقوی با بیان اینکه مابقی مردم نیز متقاضی انجام آزمایش هستند، گفت: آزمایش ۱۸۰ نفر هم در حال انجام است و قرار است تیم پزشکی به این منطقه اعزام شود و برای درمان و انجام آزمایش‌ها و فرآیند درمان اقدام کند.

وی افزود: این بیماری در سایر نقاط شهرستان اپیدمی نیست.

تقوی با بیان اینکه روستای رود ریش هم مرز با شهرستان بویراحمد است، گفت: مردم روستا می‌توانند خدمات بهتری از طریق مراکز بهداشتی این شهرستان دریافت کنند.

وی افزود: تیم پزشکی شهرستان کهگیلویه در روستاهای دیشموک حضور پیدا کردند و مردم باید بدانند که شیر و گوشت دام‌ها در این شرایط، مشکل زا بوده و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

تقوی تصریح کرد: تب مالت از بیماری‌های عفونی قابل انتقال بین انسان و حیوان است که از طریق حیوانات آلوده همچون گاو، گوسفند، بز، شتر، خوک و گاومیش به انسان منتقل می‌شود.

کد خبر 6090904

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند