Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@13:28:57 GMT

سهل‌انگاری در جهاد موجب تسلط دشمن شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۲۶۹۸

سهل‌انگاری در جهاد موجب تسلط دشمن شد

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء سهل انگاری در جهاد را موجب تسلط دشمنان عنوان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع رسانی مقاومت اسلامی نجباء، شیخ اکرم الکعبی با استناد به خطبه‌ای از حضرت علی(ع) در صفحه خود در توئیتر نوشت: شما مسئولیت جهاد را به یکدیگر حواله کردید و به یارى یکدیگر برنخاستید تا دشمن از هر سو بر شما تاخت و شهرها را از دست شما گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با استناد به خطبه ۲۷ نهج‌البلاغه به حملات اشغالگرانه شب گذشته آمریکا واکنش نشان داد و نوشت: مولایمان امیر مومنان علیه الصلاة والسلام در خطبه‌ای فرمودند:  «بدانید که من شب و روز و نهان و آشکار شما را به جنگ با این قوم دعوت کردم، به شما گفتم که با آنها بجنگید، پیش از آنکه با شما بجنگند. به خدا قسم به هیچ ملّتى در خانه‌اش حمله نشد، مگر آنکه ذلیل شد. اما شما مسئولیت جهاد را به یکدیگر حواله کردید و به یارى یکدیگر برنخاستید تا دشمن از هر سو بر شما تاخت و شهرها را از دست شما گرفت».

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء بارها با تأکید بر بی نتیجه بودن مذاکرات سیاسی با اشغالگران و خارج نشدن آمریکایی‌ها در صورت مسامحه، جهاد علیه باطل را تنها راه برون‌رفت از بحران و پاک سازی عراق از لوث وجود تروریسم دولتی بیان کرده بود.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء حشدالشعبی شیخ اکرم الکعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها

مقاومت اسلامی لبنان با صدور دو بیانیه از عملیات جدید علیه مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در  بیانیه اول مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدان ما ساختمانی را که در آن نظامیان صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «دوویو» در آن سنگر گرفته بودند با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود همچنین از هدف قرار گرفتن محل استقرار نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «اوویم» خبر داد. 

منابع خبری روز دوشنبه (دهم اردیبهشت ماه)  از شلیک بیش از 30 موشک از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیست نشین در منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روز

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • اسامه حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات می‌شود
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • با طرح پیشنهادی جدید اسرائیل، توافقی در کار نیست