Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر مشهد از طرح دوفوریتی تعطیلی قطارشهری و ناوگان اتوبوسرانی مشهد فردا در جلسه علنی شورای شهر خبر داد. ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمدرضا حیدری در پی افزایش تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان از ویروس کرونا در مشهد، اظهار داشت: طرح دوفوریتی تعطیلی قطارشهری و ناوگان اتوبوسرانی مشهد فردا در جلسه علنی شورای شهر مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا حیدری در حساب توییتری خود نوشت:

با توجه به افزایش نگران کننده تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در مشهد و بررسی کارشناسی صورت گرفته مبنی بر نقش تعطیلی حمل و نقل عمومی در کاهش تعداد مبتلایان، طرح دو فوریتی تعطیلی قطار شهری و ناوگان اتوبوسرانی مشهد فردا در جلسه علنی شورای شهر مطرح می‌‌شود.

ضدعفونی گسترده مشهد در کمتر از 12 ساعت با کمک نیروهای داوطلب اجرایی شددرخواست فعالان شهری و رسانه‌ای از استاندار خراسان رضوی برای قرنطینه مشهدابتلای شهردار مشهد به کرونا صحت ندارد / کلایی صبح امروز با مسئولان شهرداری مشهد جلسه داشت

انتهای پیام/282/ح

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی مشهد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها

به گزارش همشهری، این شهر هم‌اکنون از سامانه‌های روسطحی و زیرسطحی بسیاری برخوردار است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله مشخصی دارد. در چنین شرایطی مدیریت شهری برای توسعه زیرساخت‌های ترددی شهر در ۲جبهه تلاش می‌کند. در اتوبوسرانی از یک سو با اتکا به تولید داخل، کار سفارش اتوبوس‌های نو را به مراحل اجرایی رسانده و از سوی دیگر با طرف خارجی قرارداد تامین اتوبوس‌های برقی جدیدی را منعقد کرده که می‌تواند آینده‌ای روشن برای تردد اتوبوسی شهر در پی داشته باشد.

در بخش مترو نیز قرارداد تامین واگن به مراحل اجرایی پیش‌پرداخت نزدیک شده و تعداد واگن نیز افزایش یافته است. به این ترتیب مدیریت شهری ششم وارد میدان شده تا حمل‌ونقل تهران را طی زمان مشخصی کاهش دهد. البته مخالفان داخلی و تحریم‌های خارجی هریک تلاش می‌کنند به‌نحوی مدیریت شهری را از ریل خارج کنند اما تیم شهرداری تهران همچنان در ۴جبهه در حال مقابله با مشکلات است.

کد خبر 848642 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها موتور و موتور سوار اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری مترو تهران

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان