Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: با نظارت، برنامه‌ریزی و پیگیری مستمر این اداره کل، بیش از ۸۰۰ باشگاه خصوصی به خاطر جلوگیری از گسترش کرونا در لرستان تعطیل شد.

سید علی کریمی اظهار کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا در سطح لرستان، اداره کل ورزش و جوانان استان، تمهیدات ویژه‌ای را برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری تدارک و به اجرا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لغو تمامی مسابقات شهرستانی و استانی، دوره‌های آموزشی و کارگاهی در دستور کار قرار گرفت و به تمامی هیئت‌های ورزشی نیز ابلاغ شد که از انجام آنها امتناع کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: همچنین تمامی اماکن ورزشی متعلق به اداره کل نیز تعطیل شدند و از سویی دیگر نیز ۸۰۰ باشگاه خصوصی نیز جهت جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شدند.

کریمی تصریح کرد: تلاش کردیم با تامین مواد ضدعفونی، تمام اماکن ورزشی سطح استان، گندزدایی و نظافت شوند و با توجه به بحث تکریم ارباب‌رجوع، مواد ضدعفونی نیز در اختیار پرسنل اداره کل و ادارات شهرستان‌ها نیز قرار گرفت تا بتوانند خدمات خود را بدون وقفه به جامعه ارائه دهند.

وی افزود: با توجه به این‌که بر تعطیلی باشگاه‌های ورزشی تأکید شده بود، تیم‌هایی جهت ارزیابی تشکیل شد تا جلوی فعالیت متخلفین نیز گرفته شود که در این راستا ۱۰ باشگاه خصوصی با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه پلمپ شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: توسط سمن‌های جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی، بسته‌های بهداشتی و آموزشی نیز تدارک دیده شد که بین مردم مناطق مختلف توزیع شد.

کریمی گفت: با هماهنگی صورت گرفته، مقرر شد اجاره بهاء اماکن ورزشی دولتی در استان نیز بخشیده شود تا مستأجران دچار زیان مالی نشوند.

وی با تأکید به این‌که جامعه ۶۰ هزارنفری ورزش و جوانان لرستان همگی به‌نوعی در حال تلاش برای کنترل ویروس کرونا هستند، گفت: اداره کل استان نیز هماهنگی و برنامه‌ریزی‌ها را صورت داده است که قهرمانان، سمن‌های جوانان، هیئت‌های ورزشی، در اقدامات فرهنگی و پویش‌هایی عامل پیشگیری از ویروس کرونا باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کروناویروس همه علیه کرونا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا كرونا بیماری کرونا درمان کروناویروس کرونا در ایران ورزش و جوانان لرستان کل ورزش و جوانان باشگاه خصوصی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود

به گزارش ورزش سه، او با توجه به اهمیت سازمان مطبوعش اولین سخنران این مراسم بود که با ازدحام عجیب و غریب در حال برگزاری است. خلاصه صحبت های بازیان به شرح زیر است.

ابراهیم بازیان در ابتدا گفت: امروز یک روز تاریخی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. با همت، تلاش و مدیریت جهادی همه مسئولان مربوطه، امروز قطار واگذاری به ایستگاه آخر رسید. امیدوار هستیم  پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد.

وی افزود: بعد از هشت بار مزایده، وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی‌سازی، همسو با وزارت ورزش و جوانان با نگاهی همه جانبه با یک اراده کمتر از دو ماه، این واگذاری را به ثمر رساند.

رییس سازمان خصوصی با تاکید به تلاش دولت برای حل این مشکل، خاطرنشان کرد: گام اول واگذاری و مردمی سازی دو باشگاه در دولت سیزدهم انجام شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، شاید به این زودی دو باشگاه واگذار نمی‌شدند.

او ادامه داد: یک کنسرسیوم نفتی شامل سهامداران هولدینگ خلیج فارس اعلام آمادگی برای مالکیت ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال کرد و در ادامه مالکیت این باشگاه را در اختیار گرفت. مشخصات قیمت و اقساط مربوطه قبلا اعلام شده و به استحضار عموم خواهد رسید.

وی در پایان گفت: آقای خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی و آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیگیر لحظه به لحظه این انتقال بودند.

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند