Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@01:01:40 GMT

بسیج امکانات برای مقابله با ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۳۱۸۶

بسیج امکانات برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: سپاه استان برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل دارد و تمامی امکانات خود را برای مقابله با بیماری کرونا به کار می‌گیرد.

سردار سالاری افزود: سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان از زمان بروز بیماری کرونا با فعال کردن تیم‌های مختلف کارشناسی و عملیاتی و در کنار سایر نهاد‌ها و مسئولان استان اقدام‌های بسیار خوبی در راستای افزایش تولید اقلام بهداشتی و پزشکی داشته و حل مشکلات واحد‌های تولیدی اقلام بهداشتی را در دستورکار قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: کادر کارکنان سپاه و ظرفیت مردمی بسیج برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل دارند و در صورت نیاز، سایر ظرفیت‌های پزشکی و اماکن سپاه هرمزگان نیز در راستای مقابله با بیماری کرونا و رفع آلودگی در اختیار این دانشگاه قرار خواهدگرفت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: پایگاه‌های بسیج و کارکنان رسمی سپاه در نواحی مقاومت بسیج همچنین این آمادگی را دارند تا نسبت به ضدعفونی کردن مناطق مختلف استان به طور مستمر در طول شبانه‌روز بنا به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا سپاه امام سجاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟