Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:43:14 GMT

۴۵۰ تن میوه در شهرستان ری توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۵۳۲۰۸

۴۵۰ تن میوه در شهرستان ری توزیع می‌شود

موسی احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۵۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید و همچنین تامین نیاز میوه مورد نیاز مردم شهرستان ری تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه ۲۵ مرکز عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح شهرستان ری در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ۱۸ مرکز در سطح شهرری و مابقی در بخش‌های مختلف شهرستان میوه مورد نیاز شب عید مردم ری را عرضه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد ادامه داد: جانمایی مراکز توزیع و عرضه میوه مورد نیاز مردم در شهرستان ری با یک کار کارشناسی و براساس پراکندگی جمعیت انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازرسان اداره صمت شهرستان ری با همکاری بازرسان فرمانداری، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه های اجرایی کار نظارت بر بازار شب عید را بر عهده دارند، افزود: هم اکنون ۱۲ اکیپ بازرس از ساعات صبح تا ساعات پایانی شب کار نظارت بر قیمت کالاهای صرفی شب عید مردم شهرستان ری بر عهده دارند.

احمدی به نظارت انبارهای موجود در شهرستان ری درجهت مقابله با احتکار کالاهای مورد نیاز مردم نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کار نظارت بر انبارهای دپو کالا به خوبی در سطح شهرستان ری در حال اجرا است به طوری که بازرسان اداره صمت به همراه سایر دستگاه های اجرایی در روزهای اخیر کشفیات قابل توجهی داشته اند.

رییس اداره صمت شهرستان ری در پایان از مردم جنوب تهران درخواست کرد تا هرگونه گران فروشی، اختفا و کم فروشی را از طربق شماره تلفن ۱۳۷ و مراجعه حضور به اداره صمت شهرستان ری گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است.

برچسب‌ها شهرستان ری ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ستاد تنظیم بازار شهرستان ری ستاد تنظیم بازار شهرستان ری مورد نیاز اداره صمت شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۵۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار